Gjest 29mannen Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Hadde dere spist knekkebrød i ett år for tilsammen 130tusen kroner.?? Jeg har 3 uker igjen, og det må legges til at jeg aldri har jukset , men fikk nyte en middag i et bryllup jeg var samme med venner i . Mine 3venner betaler meg hver 43333 kr. Dette var egentlig et veddemål jeg påstod at jeg skulle klare, nå står pengen cash i en låst monter her hos meg. 3uker til knuser jeg den. Det finnes faktisk masse godt å ha på så det blir faktisk ikke så kjedleig mat som det hørres ut som.
Lee Skrevet 9. september 2004 #2 Skrevet 9. september 2004 Ho ho! Har du gått ned noe i vekt dette året eller?
Malou Skrevet 9. september 2004 #3 Skrevet 9. september 2004 Jeg er kjempeglad i knekkebrød, men tviler på at jeg kunne leve av kun det i ett år allikevel. Prisen hadde i allefall skulle settes mye mye høyere..
Gjest Poirot Skrevet 9. september 2004 #4 Skrevet 9. september 2004 Det kunne jeg vært fristet til å prøve. Men hvordan vet de at du ikke jukser.
Gjest LoisLane Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 Gjerne! Tenk for en nytelse å spise vanlig igjen!
Arkana Skrevet 9. september 2004 #6 Skrevet 9. september 2004 Nei, det hadde jeg ikke gjort. 130 000 er ikke penger nok.
birgitte242 Skrevet 9. september 2004 #7 Skrevet 9. september 2004 Det hadde jeg gjort! Gratulerer til deg som har klart det
Gjest 1111 Skrevet 10. september 2004 #8 Skrevet 10. september 2004 130 000 høres fristende ut. men om jeg hadde klart det, det er en annen sak! syns du har vanvittig med viljestyrke i alle fall.
Gjest GreenSky Skrevet 10. september 2004 #9 Skrevet 10. september 2004 :o Nei, fytti rakker'n, det hadde jeg aldri gjort.
Suzy Skrevet 10. september 2004 #11 Skrevet 10. september 2004 For 130 tusen hadde jeg gjort et ærlig forsøk i alle fall! Men betyr det at du MÅ spise knekkebrød til alle måltider? Altså knekkebrød som en erstatning for all annen mat.. Hardt..
Shagya Skrevet 10. september 2004 #12 Skrevet 10. september 2004 Det er temmelig utholdende må jeg si. Ja det høres fryktelig tørt og kjedelig ut. Ikke noe for meg.
Sita Skrevet 10. september 2004 #13 Skrevet 10. september 2004 Riktig nok er knekkebrød godt, men..... hadde aldri klart å spise det i et helt år
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2004 #14 Skrevet 10. september 2004 Det skulle jeg klart. K Knekkebrød med laks, knekkebrød med makrell, fiskepudding, reker og majones, krepsehaler med aïoli, kjøttpudding, leverpostei med bacon, uten bacon, omelett og bacon, karbonader... osv osv... Hva skal være problemet med dette da? Man blir sikkert kjempefysen på annet brød, men det skulle jeg gjort med glede, og når året var gått skulle jeg skrotet bilen min og kjøpt ny....
LilleBille Skrevet 10. september 2004 #15 Skrevet 10. september 2004 Det skulle jeg klart. K Knekkebrød med laks, knekkebrød med makrell, fiskepudding, reker og majones, krepsehaler med aïoli, kjøttpudding, leverpostei med bacon, uten bacon, omelett og bacon, karbonader... osv osv... Hva skal være problemet med dette da? Man blir sikkert kjempefysen på annet brød, men det skulle jeg gjort med glede, og når året var gått skulle jeg skrotet bilen min og kjøpt ny.... .. Hvis det var på denne måten .. tror jeg nok jeg kunne gjort et ærlig forsøk.. (taco-knekkebrød, og knekkebrød med biff og fløtegratinerte poteter, knekkebrød med reker, knekkebrødpizza.. variasjonene er ubegrensede), Men om det kun var knekkebrød med ost.. tror jeg jeg ville gått lei - om det var til alle måltider.. Selv om jeg spiste knekkebrød med geitost - som nistemat i 12 år..
Arkana Skrevet 10. september 2004 #16 Skrevet 10. september 2004 .. Hvis det var på denne måten .. tror jeg nok jeg kunne gjort et ærlig forsøk.. (taco-knekkebrød, og knekkebrød med biff og fløtegratinerte poteter, knekkebrød med reker, knekkebrødpizza.. variasjonene er ubegrensede), Men om det kun var knekkebrød med ost.. tror jeg jeg ville gått lei - om det var til alle måltider.. Selv om jeg spiste knekkebrød med geitost - som nistemat i 12 år.. For ikke å snakke om knekkebrød med sjokolade, eller knekkebrød med potetgull.
angie Skrevet 10. september 2004 #17 Skrevet 10. september 2004 Herlighet! Og dette har du klart? Det hadde aldri jeg klart, men kanskje jeg hadde prøvd. Om jeg hadde sluppet å betale dem noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå