Gå til innhold

Kan penis vekstspurte?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg er 15,5 år gammel og er vell som de fleste andre ungdommer bekymret over penislengde. Min er for øyeblikket 12-13 cm noe jeg ikke er veldig fornøyd med. Jeg er jo så og si fortsatt ung, og lurer på om penisen min kan vekstspurte, altså at den vokser veldig mye over kort tid. Jeg har i det siste vekstspurtet en god del når det kommer til kroppslengde i det siste. Dessuten hadde jeg og en kompis lik penisstørrelse for cirka 1,5 år siden. Nå er hans 19 cm på det meste. Jeg vet ikke om det har noen betydning men faren min er bra høy og har vel normale hender og føtter. Har egentlig aldri tenkt over det, men jeg kan se for meg han med både lang og kort penis. Uansett, er det sannsynlig at penis fortsatt vokser, eller at den kan vekstspurte? (Hvis jeg skulle gjettet er jeg vell midt i puberteten. Har litt hår under armene, hår nedentil, akkurat begynt å få litt svarte hår ytterst over leppa, og jeg kan se tynne lyse hår på mage og bryst, leggene og lårene mine er passe hårete)

Anonymous poster hash: 36c78...345

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så jeg er 15,5 år gammel og er vell som de fleste andre ungdommer bekymret over penislengde. Min er for øyeblikket 12-13 cm noe jeg ikke er veldig fornøyd med. Jeg er jo så og si fortsatt ung, og lurer på om penisen min kan vekstspurte, altså at den vokser veldig mye over kort tid. Jeg har i det siste vekstspurtet en god del når det kommer til kroppslengde i det siste. Dessuten hadde jeg og en kompis lik penisstørrelse for cirka 1,5 år siden. Nå er hans 19 cm på det meste. Jeg vet ikke om det har noen betydning men faren min er bra høy og har vel normale hender og føtter. Har egentlig aldri tenkt over det, men jeg kan se for meg han med både lang og kort penis. Uansett, er det sannsynlig at penis fortsatt vokser, eller at den kan vekstspurte? (Hvis jeg skulle gjettet er jeg vell midt i puberteten. Har litt hår under armene, hår nedentil, akkurat begynt å få litt svarte hår ytterst over leppa, og jeg kan se tynne lyse hår på mage og bryst, leggene og lårene mine er passe hårete)

Jeg må le. Du er meget ung, gutten min :fnise: .

Anonymous poster hash: cfba4...94c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke… Mistet jomfrudommen min til en gutt på 15 år. Hadde sex med han helt til han ble 19/20 år og penisen hans endret ikke størrelse på den tiden. 

Anonymous poster hash: 499d0...928
AnonymBruker
Skrevet

Den har heller ikke vokst på en stund (noe jeg ikke liker å tenke på)

AnonymBruker
Skrevet

Den har heller ikke vokst på en stund (noe jeg ikke liker å tenke på)

Jeg leste litt på nettet om når penis slutter å vokse, og det står at den slutter å vokse i 20 års alderen. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så mye for at penisen din er for liten. 

Anonymous poster hash: 499d0...928

AnonymBruker
Skrevet

Minner deg om hva du aksepterte da du meldte deg inn:

Anonymous poster hash: effbd...5e9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å si at det er ikke størrelsen som teller, men hvor mange jenter man har ligget med. Kanksje noe du bør ta til deg.

Anonymous poster hash: 402b6...949
AnonymBruker
Skrevet

Minner deg om hva du aksepterte da du meldte deg inn:

Og der forsvant referansen til reglene.

"Seksualitetsforumet har nedre aldersgrense på 16 år. Innlegg som bryter med dette vil bli slettet."

AnonymBruker
Skrevet

Ha i bakhodet at kameraten din med 19cm kan hende overdriver da. 

Men det er vel fortsatt sjanse for at den vokser. 

Anonymous poster hash: 020d6...e2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...