Gå til innhold

Eks borte i seks uker sommer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da får du dokumentere hvor lite far faktisk har henne slik at han ikke får så mye tilskudd. Jævla surt å vite at mine skattepenger går med på å betale øl og pizza i stedet for barnesamvær for en udugelig slubbert.

Anonymous poster hash: be450...936
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom dette er noe som ikke skjer ofte, hadde jeg ikke orket å skape noen krig over samværsstønaden han får fra NAV.

Hvor gammel er jenta? Dersom hun er i barnehage- eller småskolealder har hun jo barnehage eller SFO når du er på jobb, er hun eldre klarer hun seg fint hjemme alene på dagtid i et par uker.

Anonymous poster hash: 26b47...63f

Skrevet

Er jo glad jeg får ha barnet mitt, men må innrømme litt avlastning hadde vært greit. Når jeg da i tillegg kun har fire ukers ferie må barnet være alene i to uker, er dette greit. Pappa er ikke av de som kommer til å stille opp mer når han er tilbake. Det er også leit fordi dattera er så stor at hun skjønner pappa ikke prioriterer henne. Når det gjelder pengestøtten får pappa dette fordi han er uføretrygda, jwg får vanlig barnetrygd og slik. Er bare en utblåsning, er så lei av å være den som alltid ordner alt. Har vært sånn i mange år, har ikke hatt en ukes ferie alene på mange år. Elsker barnet mitt over alt på jord, men må være lov å være sliten også.

Jeg jobber hundre prosent, pappa har fri og kan gjøre det an vil hele tiden.vi har heller ikke så stor omgangskrets så har ikke så mange og spille på. Vet jeg nok aldri kan forandre pappa, så er meg selv som må prøve og forandre tankegang, men ikke så lett.ts

Anonymous poster hash: 43568...183

Hvis han er uføretrygda kan du ikke si at han er fri til å gjøre som han vil hele tiden - han er jo trygdet at en grunn. Syke mennesker kan ikke benytte seg av sin fritid som normalt friske mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...