AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Hva hadde dere gjort om eks, barnefar hadde tatt seg seks ukers ferie uten og ta noe ansvar for ungen??? Han får tilskudd fra nav( er uføretrygda) for og ha henne. Familevernkontor nekter han å gå på. Sliten og lei nå. Anonymous poster hash: 43568...183
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Tror det er mye som ligger bak her, som det er vanskelig å svare på for andreAnonymous poster hash: b7b18...5b1 1
Soulless Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Spørs på hvilket grunnlag. Her er barnefar på reise hele juli og august, men det er en investering relatert til fremtidig arbeid, og da tar han barnet ekstra masse når han er tilbake. Men jeg har ikke så mye jeg skulle sagt, han bestiller før han spør liksom. Irriterer meg litt, men ikke nok til å lage leven ut av når jeg vet han stiller bra opp ellers. Dessuten har jeg lyst til å nyte godt av at han en dag blir søkkrik av dette(er jo lov å håpe ) 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Begynt og behandlet ham aggressivt. Hvordan vil det hjelpe...? Anonymous poster hash: dd22e...546
Macro Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Mulig jeg ikke forstår skikkelig, men er det ikke en bra ting at man får mye tid med barnet? Forstår jo viss det kom brått på, men likevel. 2
Pinkee Skrevet 25. juli 2015 #7 Skrevet 25. juli 2015 Hvordan er han ellers i året? Stiller han mye opp da, eller er det like lunkent hele tiden? Hvis han har henne mye ellers, så hadde jeg akseptert 6 uker ferie, men ikke ellers. Hva du kan gjøre med det, er en helt annen sak. Du kan vel ikke akkurat reise etter han med ungen.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #8 Skrevet 25. juli 2015 Skjønner ikke problemet jeg... Du får 6 uker sammen med barnet ditt i sommer. Er ikke det bra da? Anonymous poster hash: a7a2d...5bf 3
Berit Skrevet 25. juli 2015 #9 Skrevet 25. juli 2015 Hva hadde dere gjort om eks, barnefar hadde tatt seg seks ukers ferie uten og ta noe ansvar for ungen??? Han får tilskudd fra nav( er uføretrygda) for og ha henne. Familevernkontor nekter han å gå på. Sliten og lei nå.Anonymous poster hash: 43568...183 Hadde nok vært sliten og lei som du er. Men jeg hadde vært glad tross alt for at ikke barnet skulle være sammen med eksen som viser så liten interesse. Sikkert ansvarsløs, og ville da følt mer trygghet ved at barnet var hos meg. Derfor hadde jeg nok ikke gjort noe annet enn å uttrykke at det var leit han ikke ønsket å tilbringe mer tid med sitt barn, men at jeg var glad tross alt at barnet kunne være mer med meg. 2
Gjest ashanti Skrevet 25. juli 2015 #10 Skrevet 25. juli 2015 Mulig jeg ikke forstår skikkelig, men er det ikke en bra ting at man får mye tid med barnet? Forstår jo viss det kom brått på, men likevel. Hva er det med folk som ikke ønsker at både mor OG far skal være involvert i barnets liv? Det handler jo ikke om at man ikke vil være sammen med barnet sitt, men at barnet har lyst å være sammen med begge sine foreldre..? Hvorfor er det greit at man tar 6 uker ferie fra sitt eget barn? Når man velger å få barn så velger man også bort mulighetene til å kunne gjøre akkurat som man vil akkurat når man vil, men det virker det ikke som at alle helt har fått med seg.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #11 Skrevet 25. juli 2015 3 uker til deg og 3 til han er vel vanlig? Anonymous poster hash: 3ae08...95e
Berit Skrevet 25. juli 2015 #12 Skrevet 25. juli 2015 Hva er det med folk som ikke ønsker at både mor OG far skal være involvert i barnets liv? Det handler jo ikke om at man ikke vil være sammen med barnet sitt, men at barnet har lyst å være sammen med begge sine foreldre..? Hvorfor er det greit at man tar 6 uker ferie fra sitt eget barn? Når man velger å få barn så velger man også bort mulighetene til å kunne gjøre akkurat som man vil akkurat når man vil, men det virker det ikke som at alle helt har fått med seg. Alle ønsker at både mor og far skal være involvert i barnet og ta ansvar, men når det viser seg at eksen gir blaffen så og si, så er det veldig leit, men som mor ville jeg ikke likt at barnet var hos en far som gav så ye blaffen. Men klart, idèelt sett skulle det være like mye hos begge. 2
Berit Skrevet 25. juli 2015 #13 Skrevet 25. juli 2015 Alle ønsker at både mor og far skal være involvert i barnet og ta ansvar, men når det viser seg at eksen gir blaffen så og si, så er det veldig leit, men som mor ville jeg ikke likt at barnet var hos en far som gav så mye blaffen. Men klart, idèelt sett skulle det være like mye hos begge.
Macro Skrevet 25. juli 2015 #14 Skrevet 25. juli 2015 Hva er det med folk som ikke ønsker at både mor OG far skal være involvert i barnets liv? Det handler jo ikke om at man ikke vil være sammen med barnet sitt, men at barnet har lyst å være sammen med begge sine foreldre..? Hvorfor er det greit at man tar 6 uker ferie fra sitt eget barn? Når man velger å få barn så velger man også bort mulighetene til å kunne gjøre akkurat som man vil akkurat når man vil, men det virker det ikke som at alle helt har fått med seg. Høres ikke ut som at det er det som er problemet. 6 uker borte betyr ikke at far har meldt seg ut av livet til ungen. Heller ikke når man en sjelden gang ikke har mulighet til samvær. I tillegg nevnes det det er far som har pengestøtten til det. Er ikke ute etter å ta TS, men mistenkelig mange foreldre ser ut til å plages av å ha barna barna sine.. 4
Kattugla Skrevet 25. juli 2015 #15 Skrevet 25. juli 2015 Mulig jeg ikke forstår skikkelig, men er det ikke en bra ting at man får mye tid med barnet? Forstår jo viss det kom brått på, men likevel. Det er mulig at TS ikke har annen avlastning (sfo, barnehage) til barnet i ferien og ønsker kanskje ikke å bruke opp all sin ferie på å legge til rette for far. Barn har ganske mye mer ferie i løpet av året enn foreldrene og ikke utenkelig at TS ønsker å spare noen fridager til høstferie og jul. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #16 Skrevet 25. juli 2015 Er jo glad jeg får ha barnet mitt, men må innrømme litt avlastning hadde vært greit. Når jeg da i tillegg kun har fire ukers ferie må barnet være alene i to uker, er dette greit. Pappa er ikke av de som kommer til å stille opp mer når han er tilbake. Det er også leit fordi dattera er så stor at hun skjønner pappa ikke prioriterer henne. Når det gjelder pengestøtten får pappa dette fordi han er uføretrygda, jwg får vanlig barnetrygd og slik. Er bare en utblåsning, er så lei av å være den som alltid ordner alt. Har vært sånn i mange år, har ikke hatt en ukes ferie alene på mange år. Elsker barnet mitt over alt på jord, men må være lov å være sliten også. Jeg jobber hundre prosent, pappa har fri og kan gjøre det an vil hele tiden.vi har heller ikke så stor omgangskrets så har ikke så mange og spille på. Vet jeg nok aldri kan forandre pappa, så er meg selv som må prøve og forandre tankegang, men ikke så lett.tsAnonymous poster hash: 43568...183 4
Macro Skrevet 25. juli 2015 #17 Skrevet 25. juli 2015 Det er mulig at TS ikke har annen avlastning (sfo, barnehage) til barnet i ferien og ønsker kanskje ikke å bruke opp all sin ferie på å legge til rette for far. Barn har ganske mye mer ferie i løpet av året enn foreldrene og ikke utenkelig at TS ønsker å spare noen fridager til høstferie og jul. Godt mulig 1
Macro Skrevet 25. juli 2015 #18 Skrevet 25. juli 2015 Er jo glad jeg får ha barnet mitt, men må innrømme litt avlastning hadde vært greit. Når jeg da i tillegg kun har fire ukers ferie må barnet være alene i to uker, er dette greit. Pappa er ikke av de som kommer til å stille opp mer når han er tilbake. Det er også leit fordi dattera er så stor at hun skjønner pappa ikke prioriterer henne. Når det gjelder pengestøtten får pappa dette fordi han er uføretrygda, jwg får vanlig barnetrygd og slik. Er bare en utblåsning, er så lei av å være den som alltid ordner alt. Har vært sånn i mange år, har ikke hatt en ukes ferie alene på mange år. Elsker barnet mitt over alt på jord, men må være lov å være sliten også. Jeg jobber hundre prosent, pappa har fri og kan gjøre det an vil hele tiden.vi har heller ikke så stor omgangskrets så har ikke så mange og spille på. Vet jeg nok aldri kan forandre pappa, så er meg selv som må prøve og forandre tankegang, men ikke så lett.tsAnonymous poster hash: 43568...183 Var ikke ille ment, og jeg tror deg altså. Har undret meg over dette i lang tid, men var selvfølgelig helt meningsløst å ta det opp i din tråd. Beklager!
Nordvesta Skrevet 25. juli 2015 #19 Skrevet 25. juli 2015 Tråden ryddet for spekulasjoner Nordvesta, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #20 Skrevet 25. juli 2015 Skjønner ikke problemet jeg... Du får 6 uker sammen med barnet ditt i sommer. Er ikke det bra da?Anonymous poster hash: a7a2d...5bf Enhver god forelder setter nok pris på litt avlsstning og fri for få hente seg inn igjen alene. Det er også bra for barnet at foreldrene begge er uthvilt og får litt tid for seg selv.Anonymous poster hash: d7d8b...905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå