Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er ditt favoritt pizza fyll?

Trenger litt ny inspirasjon her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smakte en utrolig god pizza med pesto og ruccula salat her om dagen! Frister å finne oppskrift slik at jeg kan lage den selv, den var himmelsk. Ellers er jeg stort sett fornøyd så lenge det er pepperoni på 😊

Skrevet

Skal vedgå at jeg bruker Toro sin pizzasaus, tomat og urter.

Norvegia, Jarlsberg og Mozzarellaost.

Vårløk, skinke, spekeskinke eller Chorizopølse, tomat (slike små og søte), ananas, gjerne fersk, ruccola og fersk basilikum eller oregano.

Og, så steker jeg den i slik pizzaovn fra OBH, og da smaker alt så mye bedre :danse:  :danse:

Skrevet

Pepperoni, bog skinke, tomat i tynne skiver, champignon, løk, purre. Gjerne mais! Dette har faren min på den beste pizzaen jeg vet om, kun han som får den til perfekt ^^

AnonymBruker
Skrevet

Pepperoni, champignon, ruccola 

Anonymous poster hash: e44ee...424
Gjest Ennasus
Skrevet

Ost

spekeskinke

Rødløk, tomat og paprika i tynne skiver

Vårløk

Gjest KarlieK
Skrevet

Akkurat nå er favoritten opphakkede tomater (kjøper på boks), paprika, ost og serranoskinke.

Skal faktisk ha det til middag i dag. Pleier å bruke peppes pizza sin bunn, men i dag skal jeg gå for tortillalefse. 

Skrevet

Pizzaen vår idag ble saus av creme fraiche med litt hvitløk og krydder i, bbqmarinert kylling og diverse ost.

Mulig det ble verdens beste pizza her hjemme....

Skrevet

blande chreme fraiche og chillisaus.

ha løk, sopp, pølse eller kjøttdeig, hvitløk og blåmuggeost.

deretter ordinær ost med tomatskiver og så i ovn. Kort og godt verdens beste pizza, og den tåler en bernaise i tillegg.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er ditt favoritt pizza fyll?

Trenger litt ny inspirasjon her....

Kjøttdeig, løk, shampignon, rød paprika, tomatpure, litt sennep, og oregano

Må ha oregano også oppå hvitosten

NAM! :)

Anonymous poster hash: 646a4...f78

AnonymBruker
Skrevet

purre, paprika, ananas, rødløk, mais, norvegia, peppes pizzabunn, og så enten pepperoni eller kjøttpølsebiter og som saus bruker jeg bare spagettisaus fra dolmio jeg.

Anonymous poster hash: df1b8...1d6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lager aldri pizza hjemme, spiser ikke frossen pizza og spiser resturant pizza kanskje 1 gang på 3 måneder. Noen ganger går det lengre i mellom, noen ganger 2-3 ganger på tre måneder sånn ca. 

Altså, ikke så ofte, men alt etter som hvor matlei jeg er og er sugen på pizza. 

Men, det jeg bruker å ha på er biff-kjøttbiter ting, bacon, skinke og sjampinjong på :) 

Når jeg lager hjemme, så lager jeg pizza snurrer en gang i blant, himmelsk. Da har jeg kjøttdeig og ost i halvparten, og skinke og ost på andre halvparten. Bruker da norvegia eller gulost fra synnøve, aldri jarslberg. Skal prøve kjøttdeig å bacon neste gang, men tror baconet kanskje blir for tørt og svidd. Men har aldri prøvd det før :) 

Anonymous poster hash: 48976...366

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...