Gå til innhold

Du kan bare redde en

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bare kunne redde en fra den sikre død, hvem ville du reddet, ditt barn eller ditt barnebarn? 

Anonymous poster hash: 95888...c2a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange " hvem hadde du valgt? " og " er jeg gravid ? " tråder kan et forum ha?

Anonymous poster hash: 763cc...abd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er 100% sikker på at mine foreldre ville valgt barnebarna (deriblandt min datter) og ikke meg. Å redde de yngste er ganske instinktivt.

Anonymous poster hash: ce5f1...6e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor starte slike tråder. Vanskelig å svare på sånne ting.

I en situasjon der folk trens å reddes,så reddes de som reddes kan.

Anonymous poster hash: c8a3b...abd

AnonymBruker
Skrevet

Er 100% sikker på at mine foreldre ville valgt barnebarna (deriblandt min datter) og ikke meg. Å redde de yngste er ganske instinktivt.

Et reflektert og kunnskapsrikt svar til en mindre konstruktiv tråd :)

Henger meg på denne!

Anonymous poster hash: f311b...49b

• Liker 1
Skrevet

Her og. Hadde uansett aldri tilgitt mamma og pappa om de hadde reddet meg. Hadde nok hatet dem for alle evig tid.

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si, ettersom jeg ikke har barnebarn. Men jeg er sikker på at mamma ville valgt datteren min foran meg. Men tipper hun ville reddet broren min før datteren min. 

Anonymous poster hash: 4511e...f00
AnonymBruker
Skrevet

Enn om det var snakk om å redde egne barn eller stebarn? Hvem hadde man valgt da?

Anonymous poster hash: bca61...f2a

Gjest Vena Cava
Skrevet

Enn om det var snakk om å redde egne barn eller stebarn? Hvem hadde man valgt da?

Anonymous poster hash: bca61...f2a

Eget barn først.

Skrevet (endret)

Her og. Hadde uansett aldri tilgitt mamma og pappa om de hadde reddet meg. Hadde nok hatet dem for alle evig tid.

Signerer denne. Om foreldrene mine hadde reddet fullvoksne meg over et av de små barna mine så hadde jeg blitt pissforbanna og brukt resten av livet mitt på å gråte over mitt tapte barn. Så om jeg var 65 år og hadde et barn og et barnebarn i livstruende fare, da hadde jeg definitivt reddet den yngste (først).

Endret av Ultiva
Skrevet

Ved valget mellom voksne barn og små barnebarn, ville jeg instinktivt valgt barna. Regner jeg med. Og jeg tror mine barns besteforeldre ville tenkt på samme måte. Jeg håper det.

Skrevet

Jeg ville at mine barn skulle reddes før meg, uansett hvem det var som reddet. Min mor redde mine jenter før meg, min mann redde våre døtre før meg.

Jeg ville heller ha ønsket å dø, fremfor å overleve og reddes fremfor mine barn

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bare kunne redde en fra den sikre død, hvem ville du reddet, ditt barn eller ditt barnebarn?  Anonymous poster hash: 95888...c2a

Dette er en helt tussete tråd og enda mer tussete spørsmål! Hva du gjør i en kritisk situasjon kan ingen forutsi, fordi du handler på inpuls der og da.

Anonymous poster hash: da22d...d20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...