AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Okey, nå skal jeg gjør noe jeg aldri, adri, aldri har gjort før. Nemlig starte en samtale om penislengde. Har snakket masse, masse om sex med mine venninner opp gjennom årene, men ingen av oss har brydd oss stort om dette med penisstørrelse, så det har aldri kommet opp som tema. Men må inrømme at jeg blir litt nysgjerrig på om typen er stor, normal eller liten når menn og alle på nett er så opptatt av dette Jeg har hatt rundt 10 sexpartnere før han jeg har nå, men klarer ikke å sammenligne. Har liksom ikke lagt merke til lengden deres. Har ikke peiling på hvor lang typen er i cm (han sier han ikke vet når jeg spør, men jeg tror han ikke ). Uansett - den når til navlen når han er hard. Hvordan er det med mennene her inne og mennene til brukerne her inne? Er han average? Haha, kjenner jeg blir flau av å diskutere dette, selv om jeg trodde jeg var ganske åpen for seksuelle temaer ) Anonymous poster hash: 8b654...fcd
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Det kommer ann på hvor høy han er. Hvis han er 185cm og den når helt til navlen så har han stor pikk (ca 19cm) men hvis han er lav <175cm og den når til navlen så har han normal pikk. (15cm) Anonymous poster hash: e105f...150 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Det kommer jo an på hvor høy han er og hvor navlen er plassert. Noen har navlen høyere opp enn andre. Anonymous poster hash: da9aa...316 4
Gjest Universe Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Den er sikkert helt normal og det viktigste av alt, brukbar.
Gjest Cartman Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Penisstørrelse er et sårt tema, så du burde ikke gjøre noen større greie ut av det. Hvis du mener den er for liten, så kan du finne deg en annen mann. Hvorfor ville du ellers spurt om dette som anonymbruker? Det menn og kvinner har felles er at kritikk av kroppsdeler, som ikke er innenfor normalen, er sårt. Tenk litt over det. Du ville ikke likt at han kritiserte noe du ikke kunne forandret. Det er greit at du spør. Det er greit at du starter en diskusjon på forumet, men ikke "push" han på dette området.
siwhel Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Den er sikkert helt normal og det viktigste av alt, brukbar. Ja... Så sant så sant.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #8 Skrevet 25. juli 2015 Navlen er ikke akkurat noen god målestokk. Hadde min rukket fram dit hadde den vært 23 cm. Anonymous poster hash: f2ee1...975
Crobern Skrevet 25. juli 2015 #9 Skrevet 25. juli 2015 Men herregud. Er ikke størrelsen det kommer ann på, vet du. Det er meter i sekundet. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #10 Skrevet 25. juli 2015 Det høres greit ut. Jeg er ganske så opptatt av størrelse, og det høres bra ut. Hvert fall ikke liten. Anonymous poster hash: 4c076...409 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #11 Skrevet 26. juli 2015 Min har 22,5 cm og den når ikke navlen. Anonymous poster hash: da9aa...316
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #13 Skrevet 26. juli 2015 Det kommer ann på hvor høy han er. Hvis han er 185cm og den når helt til navlen så har han stor pikk (ca 19cm) men hvis han er lav <175cm og den når til navlen så har han normal pikk. (15cm) Anonymous poster hash: e105f...150 Ah, selvfølgelig Han er veldig høy! Det kommer jo an på hvor høy han er og hvor navlen er plassert. Noen har navlen høyere opp enn andre. Anonymous poster hash: da9aa...316 Har folk navelen på forskjellig sted? :O Er du sikker? Der lærte jeg i så fall noe nytt Penisstørrelse er et sårt tema, så du burde ikke gjøre noen større greie ut av det. Hvis du mener den er for liten, så kan du finne deg en annen mann. Hvorfor ville du ellers spurt om dette som anonymbruker? Det menn og kvinner har felles er at kritikk av kroppsdeler, som ikke er innenfor normalen, er sårt. Tenk litt over det. Du ville ikke likt at han kritiserte noe du ikke kunne forandret. Det er greit at du spør. Det er greit at du starter en diskusjon på forumet, men ikke "push" han på dette området. Du (og de som plusser) må ikke overanalysere så mye "Finne men en annen mann om den er for liten". Slapp av, dette skulle være en morsom tråd. Han er ikke for liten. Ingen har noen sinne vært for liten for meg, og derfor har jeg aldri tenkt over lengde, som jeg skrev i hovedinnlegget. Dessuten ville jeg ikke slått opp med mannen min om penisen var liten, så det var et ganske dårlig råd Har jo aldri sagt at jeg skal gjøre noen stor greie av det. Skriver jo selv at dette er noe jeg ikke egentlig bryr meg om, men at jeg ble litt nysgjerrig. Hvordan i all verden får du inntrykk av at jeg kritiserer mannen min?! Og han er jo ikke utenfor normalen, det ser du jo selv på måten jeg beskriver lengden. Ville han vært utenfor normalen ville jeg visst om han var liten eller stor! Og jeg skjønner ikke helt hva det er du tror jeg skal pushe han til? En penisforlengelse eller peniskrymping avhengig av hva svarene her blir? Anonymous poster hash: 8b654...fcd
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #14 Skrevet 26. juli 2015 sjekk hvor stor den er i forhold til hånda di når du allikevel har den der nede, så kan du måle hånda di etterpå... Gjorde jeg når jeg var 17 Anonymous poster hash: b86c0...03f
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #15 Skrevet 26. juli 2015 sjekk hvor stor den er i forhold til hånda di når du allikevel har den der nede, så kan du måle hånda di etterpå... Gjorde jeg når jeg var 17 Anonymous poster hash: b86c0...03f haha, damer og størrelse ass..... Anonymous poster hash: e105f...150 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #16 Skrevet 26. juli 2015 sjekk hvor stor den er i forhold til hånda di når du allikevel har den der nede, så kan du måle hånda di etterpå... Gjorde jeg når jeg var 17 Anonymous poster hash: b86c0...03f Åj, haha, det var et lurt triks! Skaaal prøves. Forhåpentligvis i kveld :D Hva er centimeteren som regnes som normalen? Hihi Anonymous poster hash: 8b654...fcd 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #17 Skrevet 26. juli 2015 13.2 cm er gjennomsnitt etter den nye målingen.Anonymous poster hash: 273ed...b6b
Gjest Angry Man Skrevet 26. juli 2015 #18 Skrevet 26. juli 2015 13.2 cm er gjennomsnitt etter den nye målingen.Anonymous poster hash: 273ed...b6b Det er kanskje gjennomsnittet ellers i norge men her på KG er gjennomsnittet 19. Ihvertfall ifølge mennene selv.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #19 Skrevet 26. juli 2015 Det er kanskje gjennomsnittet ellers i norge men her på KG er gjennomsnittet 19. Ihvertfall ifølge mennene selv. Min er 22. Så kan godt stemme at for average Joe er gjennomsnittet 19.Anonymous poster hash: 9e943...ed4
guttemann Skrevet 26. juli 2015 #20 Skrevet 26. juli 2015 Man kan ikke bruke navlen til å måle. Hvor langt bak drøvelen din kommer den?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå