Lanista1984 Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 hvor jeg ikke kommer til bunns. Jeg har spikret opp dokumenter i leiligheten min. Alt er fra september 2012. Tretten barn og fem voksne døde i Kunar-provinsen nær fjellene mot Pakistan. Jeg kan ikke gå i detaljer, men noe skjedde som ikke skulle ha skjedd. Jeg leser alle dokumenter jeg har klart å komme over. Jeg tusjer og tegner. Jeg var der. Jeg våknet av en edderkopp på kinnet. En ufarlig røver. Klokken var 06:30. Noen ringer på, jeg tar resten senere.
Lanista1984 Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #2 Skrevet 24. juli 2015 Or easier, I should plead guilty to everything so it'll sooner stop. Or how the fuck am I thinking? Jeg drar i morgen, uansett. forteller resten senere.
Lanista1984 Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2015 An admiral once said. Give me a call if you have trouble sleeping. For en idiot i sine nypussede sko. Faen han luktet hvitløk fra en meters avstand..
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Skjønner ikke noe. Tar en dusj...Kommer tilbakeAnonymous poster hash: 767aa...ba0
Lanista1984 Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2015 Skjønner ikke noe. Tar en dusj...Kommer tilbakeAnonymous poster hash: 767aa...ba0 Jeg gjør det samme. Faen, det har begynt å dryppe fra veggene. Flisene er ikke faste lengre. De henger bare der. I helvete, det minner meg om tiden jeg satt bundet i Kabul Sånn! La meg pakke i fred med RR på øret!
Lanista1984 Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2015 Jeg gjør det samme. Faen, det har begynt å dryppe fra veggene. Flisene er ikke faste lengre. De henger bare der. I helvete, det minner meg om tiden jeg satt bundet i Kabul Sånn! La meg pakke i fred med RR på øret! Ja, jeg vet jeg er en røver. En sjørøver!
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #9 Skrevet 25. juli 2015 Så TS, hva var det egentlig du røyka i går? Anonymous poster hash: 4dde3...2c3 2
Gjest Walden Skrevet 25. juli 2015 #10 Skrevet 25. juli 2015 Søk hjelp - du virker ha en psykose/schizofreni. Måten du ordlegger deg på virker veldig sånn. Ikke for å være dust, men det virker som du ikke er under behandling. Det burde du være.
Lanista1984 Skrevet 11. august 2015 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2015 Søk hjelp - du virker ha en psykose/schizofreni. Måten du ordlegger deg på virker veldig sånn. Ikke for å være dust, men det virker som du ikke er under behandling. Det burde du være. Ikke for å være dust...? Sikker? Jeg elsker å se på komikere.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #13 Skrevet 11. august 2015 .. lagde du ikke en tråd hvor du skrev at du drar snart? Håpet du mente du skulle dra fra KG jeg. Men det er så vanskelig å forstå hva du mener med det du skriver. Du kan beskrive hvordan men åpner et kjøleskap også ende du opp med å bruke ord som "snørr", "bie" og "hæren", og legger inn utallige unødvendige ord, så det er klin umulig å få med seg hva du faktisk prater om. Anonymous poster hash: d2d0d...de4
Lanista1984 Skrevet 11. august 2015 Forfatter #14 Skrevet 11. august 2015 Dette er en tulletråd. Ikke fortell TS.
Gjest Walden Skrevet 12. august 2015 #15 Skrevet 12. august 2015 Dette er en tulletråd. Ikke fortell TS. Kompis..skaff deg hjelp. Det her med at du later som om du har vært i krig for å sjekke damer osv..det skinner nok igjennom at du trenger hjelp og er syk. Ta kontakt med legen din. Jeg mener det. Jeg er ikke frekk eller dust. Du må få hjelp.
Lanista1984 Skrevet 12. august 2015 Forfatter #16 Skrevet 12. august 2015 (endret) Kompis..skaff deg hjelp. Det her med at du later som om du har vært i krig for å sjekke damer osv..det skinner nok igjennom at du trenger hjelp og er syk. Ta kontakt med legen din. Jeg mener det. Jeg er ikke frekk eller dust. Du må få hjelp. Kjære vene, du må innrømme at du sikkert er minst 10% dust, dår du gir folk en diagnose over nett? Se? Når har det smittet til meg også. Jeg har gitt deg diagnosen dust. La oss bare være enig om at vi ikke oppsøker hverandre her inne. Du kan uansett ikke ha lenge igjen når jeg tar utgangspunkt i bildet ditt.. Duh.. Endret 12. august 2015 av Lanista1984
Gjest Walden Skrevet 12. august 2015 #17 Skrevet 12. august 2015 Kjære vene, du må innrømme at du sikkert er minst 10% dust, dår du gir folk en diagnose over nett? Se? Når har det smittet til meg også. Jeg har gitt deg diagnosen dust. La oss bare være enig om at vi ikke oppsøker hverandre her inne. Du kan uansett ikke ha lenge igjen når jeg tar utgangspunkt i bildet ditt.. Duh.. er minst 30% dust. Men vil folk godt 3
Lanista1984 Skrevet 12. august 2015 Forfatter #18 Skrevet 12. august 2015 er minst 30% dust. Men vil folk godt Nå er du generøs. La oss si 20%.
Lanista1984 Skrevet 12. august 2015 Forfatter #19 Skrevet 12. august 2015 .. lagde du ikke en tråd hvor du skrev at du drar snart? Håpet du mente du skulle dra fra KG jeg. Men det er så vanskelig å forstå hva du mener med det du skriver. Du kan beskrive hvordan men åpner et kjøleskap også ende du opp med å bruke ord som "snørr", "bie" og "hæren", og legger inn utallige unødvendige ord, så det er klin umulig å få med seg hva du faktisk prater om. Anonymous poster hash: d2d0d...de4 Jeg er her noen få dager. Så er jeg bort veldig lenge. Dette er noe jeg lover.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #20 Skrevet 12. august 2015 Jeg er her noen få dager. Så er jeg bort veldig lenge. Dette er noe jeg lover. vel, hadet på badet. Din gamle sjokolade. Anonymous poster hash: c104f...1f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå