svalentina Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Jeg er helt desperat nå. Jeg og min samboer har vært sammen i to år nå. Jeg har tilgitt han for utroskap før, men nå mistenker jeg igjen. Vi har vært fra hverandre i to uker for å tenke hver for oss. Vi har hatt sex de to siste dagene og nå har jeg brenning,kløing og sviing i underlivet. Jeg tenkte selvfølgelig at det var sopp, men jeg har både brukt canesten og prøvd det eddik trikset. Det jeg lurer på nå er om jeg kanskje kan ha fått bakteriell vaginose? Jeg lurer på om hvis han har vært utro, og fått bakterier om det er mulig om jeg kan ha fått det....
tørkestativ Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Hvos du kun brukte canesten i 2 dager så får den jo ikke virket ordentlig. Smør til symptomer er borte+3 dager til og en stikkpille 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Gi canesten tid til å virke. Den skal brukes lenge, ikke bare 2 dager. Bakteriell vaginose er en betennelse i underlivet, det er ikke smittsomt. Så hvis du har BV har du fått det helt av deg selv.Anonymous poster hash: d119f...9df
peppermyntete Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Gi canesten tid til å virke. Den skal brukes lenge, ikke bare 2 dager. Bakteriell vaginose er en betennelse i underlivet, det er ikke smittsomt. Så hvis du har BV har du fått det helt av deg selv.Anonymous poster hash: d119f...9df Dette!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå