AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Jeg gjør ikke annet enn å gråte. Klarer ikke å kontrollere det, alt føles så håpløst! Alt jeg tenker på er å dø, jeg er sint på foreldrene mine, det er deres skyld at jeg lever. Jeg orker ikke mer! Jeg er så sliten!!! Har vært slik i flere år nå. Vanskelig å forklare, men det er som om at jeg er konstant deprimert, men i perioder så er det enda verre, nesten som om at det er en "dobbel depresjon". Psykologen er ute i feire. Han er ikke stort hjelp, for han fokuserer kun på angsten, som er mitt minste problem. Jeg orker ingenting, har ikke spist på 3 dager, er ikke sulten en gang. Leiligheten ser ikke ut! Har tenkt tanken om at jeg må vaske i over ei uke, har klart å båret frem støvsugeren, den har nå stått i gangen i 4 dager. Alt er så håpløst, hva er vitsen med å rydde? Det bli jo rotete og skitten igjen allikevel, det er en evig runddans. Jeg er så sliten!! Vil bare sove, men det går heller ikke, får ikke til å slå av hodet. Anonymous poster hash: d5d45...31e
Gjest i am who i am Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Ser at ikke du har fått noen svar på denne. Hvordan går det med deg nå?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Det lurer jeg på også , hvordan det går med deg ? Anonymous poster hash: 33893...302
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Det går... greit. Kunne ha vært verre. ts Anonymous poster hash: d5d45...31e 1
deprim Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 har du brukt ambulant team visst du har kommet i tøffe perioder? :-)
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 har du brukt ambulant team visst du har kommet i tøffe perioder? :-) nei, er en person som ønsker å gjøre ting selv ts Anonymous poster hash: d5d45...31e
deprim Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 nei, er en person som ønsker å gjøre ting selv ts Anonymous poster hash: d5d45...31e Ja, jeg skjønne det.. Hvem vil ikke det :-) Men i mine verste perioder, har jeg måtte brukt dem og fått fantastisk hjelp! Er tungt når behandler plutselig er på ferie og man står uten ingenting rundt seg.. Er ett tips iallefall som jeg vil anbefale ;-) Håper det går bedre med deg!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Ja, jeg skjønne det.. Hvem vil ikke det :-) Men i mine verste perioder, har jeg måtte brukt dem og fått fantastisk hjelp! Er tungt når behandler plutselig er på ferie og man står uten ingenting rundt seg.. Er ett tips iallefall som jeg vil anbefale ;-) Håper det går bedre med deg! har startet opp hos psykolog, kun vært der to ganger. Vanskelig å godta at jeg må ta imot hjelp. Men når det herjer som verst så løper jeg ikke til psykologen, jeg tar meg av det selv ts Anonymous poster hash: d5d45...31e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå