AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Etter ikke å ha hatt sex på ca et år, så har jeg den siste tiden hatt mye sex i forhold til hva jeg er vant med. Dagen etter jeg hadde sex for første gang på et år, synes jeg utfolden var annereledes, men lese at sperm fra gutten kan komme ut også dagen etter sex så jeg tenkte ikke mer over det. Samme dag slet jeg også med at jeg hele tiden følte jeg måtte tisse (akkurat som UVI) dette har fortsatt i flere dager nå. Jeg føler jeg må tisse hele tiden, klør i skjedeåpningen og da jeg skulle smøre med nedentil synes jeg ting kjentes "annerledes" ut der nede. Akkurat i inngangen var det akkurat som om at noe "sperret" for åpningen. Fikk en finger inn, men det var akkurat som om det lå en rundt, bløt "pose" i veien? Noen som vet hva dette kan være? Jeg blir paranoid og livredd av dette her, og trenger sårt noen svar..Anonymous poster hash: fb831...b60
Gjest Faerunpedia Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Ubehaget kan skyldes UV eller Chlamydia. Ville tatt en tur til legen.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Jeg testet meg for klamydia for en stund siden. Negativt. Ikke hatt noen symptomer på det tidligere heller, og jeg vil ikke tro at symptomene på klamydia kommer allerede dagen etter jeg hadde sex? Slet mye med UVI Som liten. Jeg føler hele tiden at jeg må tisse, men det kommer kanskje to dråper. Svir egentlig ikke noe særlig.. Men to dråper kommer, mens følelsen av at jeg faktisk tisser, er der. Akkurat som at et eller annet gjør at det ikke kommer ut bare.. Også den "kulen/klumpen/posen/" som jeg kjenner i åpningen, er det som bekymrer meg mest... Takk for svar -ts Anonymous poster hash: 19bd0...444
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Flere? Er helt hysterisk for hva den "posen" kan være for noe. Sitter på siden (mot bakre del, rumpa og rygg) fast, men ikke hard konsistens. Akkurat som at noe er veldig hovent. Aner ikke hva det er, og det kan godt hende det alltid har vært sånn uten at jeg har tenkt over det.. Jeg trenger hjelp! Anonymous poster hash: 19bd0...444 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Høres ut som livmortappen? Jeg kan ofte kjenne min hvis jeg tar en finger inn Særlig hvis det nærmer seg mensen og den er langt nede. Helt vanlig i så fall. Anonymous poster hash: ced3d...eac
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Det kunne vært det, har kjent det før, men dette er annerledes. Den er mykere og ikke på samme side som jeg kan kjenne livmortappen. Også sitter den lenger ned.. Rett på innsiden av åpningen. Men takk for svar Anonymous poster hash: 19bd0...444
happiest Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 Hvis ikke du vet hva det er, og fremdeles er bekymret - ta en tur til legen!
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #8 Skrevet 24. juli 2015 Det du kjenner er sikkert jomfruhinnen? Den blir jo bare presset til siden når den er "brutt" (ikke som en hinne som vi blir fortalt på skolen), så ligger den der og slenger. Ellers kan det være du har sopp? Anonymous poster hash: 10f86...f49 1
Gjest lipgloss Skrevet 24. juli 2015 #9 Skrevet 24. juli 2015 Høres ikke ut som noe du trenger å bekymre deg for,men ta en tur til legen din du alltid lurt når det oppdages noe som du ikke er kjent med i og på kroppen
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #10 Skrevet 25. juli 2015 Takk for svar! Tror jeg får ringe legen på mandag om det ikke gir seg.Anonymous poster hash: 19bd0...444
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #11 Skrevet 25. juli 2015 Ja, det at jeg føler jeg må tisse hele tiden (uten at det kommer noe særlig) skyldes jo trolig at det er UVI, men kløe er jo typisk for sopp? Kan man få hyppig vannlating som følge av sopp? Kan man få kløe pga UVI? Eller har jeg kanskje begge deler? Anonymous poster hash: 19bd0...444
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #12 Skrevet 25. juli 2015 Du har sopp. Bruk glidemiddel neste gang Anonymous poster hash: 2a97b...4e4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #13 Skrevet 25. juli 2015 Du har hvert fall fått sopp. Veldig vanlig etter etter perioder med sextørke.Anonymous poster hash: 8e7ed...13a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå