AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Er det noen som har byttet fra loette28 til microgynon? Jeg byttet pga humøsvingninger og fordi jeg ikke kunne hoppe over mensen med loette. Har lyst til å prøve å hoppe over med microgynon. Akkurat ferdig med mitt andre brett. Hvilke erfaringer har du/ dere med microgynon? Noen som har prøvd begge merkene? Anonymous poster hash: 57a5e...3d4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Jeg gikk over fra loette til microgynon. Microgynon passet meg mye bedre. Har ikke slitt med bivirkninger, og har aldri hatt småblådninger, noe jeg ofte hadde på loette. Dessuten er de billigere, noe som også er en fordel. Dette er jo inidividuelt da, men for meg funket det bra. Anonymous poster hash: 183aa...440
Rosa Sitron Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Jeg skal begynne på microgynon nå, så følger gjerne denne. Jeg prøve Loette for noen år siden, men det fungerte virkelig ikke.Fikk gjennombruddsblødninger hele tiden så byttet til Yasmin. Gyn ville at jeg skulle prøve mikro for smertene så derfor har jeg byttet.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Om du har slitt med depresjon anbefaler jeg ikke Microgynon. Jeg hadde vært fri for depresjon i 5 år da jeg startet på den, og da jeg var på nest siste pille på første brett var jeg helt suicidal. Sluttet så klart, etter 4 dager var jeg tilbake til normalen. Forklarte dette til legen min, og han sa det ikke var første gangen dette hadde skjedd med noen som hadde en historie med depresjon. Men når det er sagt, så har jeg flere venninner som går på Microgynon som er veldig fornøyde Jeg tåler ikke p-piller, så går på gestagen istedet (Conludag). Anonymous poster hash: 40850...e1c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Takk for svar! Godt å høre at det er håp hvertfall.. Når det gjelder humøret nå, er det hvertfall ikke blitt verre. Heller litt bedre. Snakket også med legen om dette før han skrev ut microgynon til meg. Får dere til å hoppe over mensen med microgynon? - tsAnonymous poster hash: 57a5e...3d4
Minya Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Jeg har aldri hatt noe problem med mellomblødninger på Microgynon, og jeg menstruerer kun en gang i året i gjennomsnitt; med andre ord så knasker jeg piller kontinuerlig og hopper over mensen omtrent tolv-fjorten brett på rad før jeg tar pillefri uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå