AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Har datet en mann i 8 måneder nå. I starten var ikke han spesielt interessert, men jeg var meget interessert. I det siste har han fått øynene mer og mer opp for meg og han gir meg positive komplimenter til stadighet. Men jeg har i det siste følt meg litt skitten etter vi har hatt sex og følt at det liksom føles litt feil å kose med han… Dette skjedde nokså brått. Hva kan denne følelsen komme av? Har jeg mistet følelsene? Er det noe annet det kan være? Noen med samme erfaring? Anonymous poster hash: 83adf...4b7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Kanskje du har gått lei? Fikk du lite respons av han? Anonymous poster hash: c3060...6c1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Kanskje du har gått lei? Fikk du lite respons av han?Anonymous poster hash: c3060...6c1 I starten var han som sagt ikke like interessert og ga mindre av seg selv. Noe som førte til at jeg ikke visste hvor jeg hadde han. Nå som jeg har begynt å føle meg mer sikker så ser jeg noen sider ved han jeg ikke liker… pluss det at det føles feil å kose. Det føles litt som at jeg er utro når jeg koser med han. Anonymous poster hash: 83adf...4b7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 I starten var han som sagt ikke like interessert og ga mindre av seg selv. Noe som førte til at jeg ikke visste hvor jeg hadde han. Nå som jeg har begynt å føle meg mer sikker så ser jeg noen sider ved han jeg ikke liker… pluss det at det føles feil å kose. Det føles litt som at jeg er utro når jeg koser med han.Anonymous poster hash: 83adf...4b7 Høres spesielt ut. Sikker på at du ikke bare har mistet tenningen og ser på ham mer som en bror?Anonymous poster hash: afdb8...250
lillsunshine Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Følte du deg avvist i starten da du var veldig interessert mens han ikke var så mye interessert? Kanskje det er dette som ligger bak. At nå som han plutselig har blitt intressert føler du at du har gitt vekk litt av selvrespekten din og at det er dette som gjør til at du føler deg litt skitten? Ventet du på han?
Gjest ashanti Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Hmm. Det kan jo også være at nå som du ikke måtte "kjempe" for han lenger, så mistet du interessen når han ble veldig tilgjengelig? Det har skjedd meg én gang, vet ikke hva det kom av. Når han plutselig kom løpende var han plutselig ikke så interessant alikevel..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå