AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 En dag jeg våknet så hadde jeg plutselig veldig vondt i halsen og jeg hadde fått mange hvite prikker i halsen og hovne lymfekjertler. Det svir en gang iblant også, i halsen. Det er vondt når jeg svelger og får veldig ofte vondt i ørene. Jeg har feber og ligger som oftest bare i senga. Jeg får i meg veldig lite væske og veldig lite mat. Jeg har vært hos legen, men hun forstod ikke helt hva det var. Hun testet meg for streptokokker, men testene viste ikke et positivt resultat. Dette har pågått i 4 dager. Noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 8997c...b63 Anonymous poster hash: 8997c...b63
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Jeg har opplevd det samme flere ganger. Ble også testet for streptokokker men det var ikke det. Likevel mente legen at jeg hadde noe annet(?) som tydet på at det var streptokokker selv om testen var negativ. Fikk antibiotika. Etter å ha tatt kuren i kun to dager, var jeg ti ganger bedre:) Anonymous poster hash: b5588...1e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå