Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Fikk tårer i øynene???

Har du fått tårer i øynene av noe du har lest her?  

1. 1. Har du fått tårer i øynene av noe du har lest her?

• Ja
      18
    • Nei
      9
    • Har skrevet ja bare for å sympatisere
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg var lettrørt jeg, men her inne får folk tårer i øyene for ingenting etter min mening. Er det noen dere bare sier eller gjør dere det? Det virker litt teit på meg for å være helt ærlig. "Jeg fikk tårer i øynene da jeg leste innlegget ditt"

Er det en gjeng med tårebæsjer her? Eller er det bare for å sympatisere?

Skrevet

svarte ja...Fodi jeg er lettrørt, og ofte sitter her med øynene fulle av tårer..

Det er så mage her som skriver så vakkert, og det er mange her som ikke har det så lett. Av begge grunnene kan jeh lett ty til tårer..

Skrevet

Ja, da jeg leste tråden til kreftsyke Eple.

Gjest Anonymous
Skrevet

tårebæsjer

:o Jeg fikk ikke stemt for jeg hang meg litt opp i det ordet her :o :ler:

Skrevet

Jeg sier det ikke hvis jeg ikke mener det. er følsom av meg og til..

Skrevet

Enkelte dager er det tøft å gå inn på "vi som sørger" forumet.

Jeg har faktisk grått skikkelig et par ganger...

Skikkelig tårebæsj altså!!

Skrevet

Er nok en tårebæsj jeg og... :ler:

Det er grusomt å lese om andre som har det veldig vondt. Om moren som må velge mellom barna sine... Om foreldre som mister barna sine... Sånne ting som man lett kan sette seg inn i ....

Skrevet

Jeg har ledd så jeg har fått tåårer i øynene .. og nesten tisset på meg .. men det gjelder vel ikke..

Kan nok bli rørt og få vondt inni meg av ting jeg leser - men gråter - vil jeg ikke si at jeg gjør.

Skrevet
Jeg har ledd så jeg har fått tåårer i øynene .. og nesten tisset på meg .. men det gjelder vel ikke..

Kan nok bli rørt og få vondt inni meg av ting jeg leser - men gråter - vil jeg ikke si at jeg gjør.

Samme her - jeg har ledd så tårene nesten triller av mange ting...

Men jeg har også blitt rørt til tårer... På et annet forum var jeg innom tema - vi som har ett barn for lite, eller noe sånt. Det var fælt å tenke seg noen som har det så jævelig fordi de har mistet ett eller flere barn.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Ja, da jeg leste tråden til kreftsyke Eple.

signerer på denne

Skrevet

Ja, jeg glemte jo å skrive at jeg ofte ler til jeg griner :D

Gjest LoisLane
Skrevet

Er det en gjeng med tårebæsjer her?

Eh.. du mener vel tåreperser?

* får noen ufine bilder på netthinnen* til å grine av...

Annonse
Skrevet

Føler virkelig at jeg har bidratt til irritasjon i dag ja, og har en liten mistanke om at jeg kan ha bidratt til denne trådens opphav! :wink:

(Har skrevet et innlegg i dag der jeg brukte akkurat disse ordene! :wink: )

Jeg kan få tårer i øynene når jeg leser følelsesladde innlegg her. Hvis innleggene er godt skrevet og jeg kan kjenne meg igjen i følelser og frusterasjoner, kjenner jeg at tårene kommer.

Jeg er ikke særlig følelsesladd ellers, men når jeg leser ting som rører ved meg kan tårene komme.

Men om jeg er en tårebæsj? Neppe.

K

Skrevet

Det er sjelden jeg får tårer i øynene av ting som blir skrevet her inne, det har vel skjedd kanskje en eller to ganger. Jeg må innrømme at jeg også synes det er litt teit av og til når folk skriver at de fikk tårer i øynene av innlegg som jeg ikke finner rørende i det hele tatt. Men, vi har jo forskjellig terskel for når tårene triller da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...