Gå til innhold

Er dette normalt? Eller er det bare meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt forvirret. Jeg føler jeg grubler over alt mulig rart, og noen ganger blir det alt for mye tankespinn. Feks hvis jeg har møtt på en bekjenning og har en liten hyggelig samtale, kommer jeg til å tenke på samtalen hele dagen og det vil dukke opp inkimellom lenge etter også. Men i tillegg tenker jeg mye over hva jeg ville ha sagt hvis personen spurte om det og det, altså lager meg en samtale som ikke tok sted, men at jeg kan svare på noe på en bestemt måte evt med en bestemt forklaring. Dette kunne godt ha vært en samtale med legen min for den slags. Og så får jeg lyst til å gråte av samtalen i etterkant, men ikke så myr at jeg faktisk skulel grine, men det kan både være av noe posiivt og negativt.

Det mest irriterende er å skape en samtale ut av det blå i hverdagen, det er selvfølgelig en forbindelse med en person jeg har snakket med tidligere, evt linker til temaet også.

Anonymous poster hash: 0debb...1dc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det jeg også

AnonymBruker
Skrevet

Samme her, traff ei venninne i går tilfeldigvis på gata, ikke møtt henne på kjempe lenge. Og jeg grublet på det resten av dagen, sånn som du beskriver

Anonymous poster hash: b9c3e...3b6

Skrevet

Noen ganger gjør jeg det, men ikke så ofte. Mest hvis peronen en gang/nå har betydd/betyr mye for meg.

AnonymBruker
Skrevet

jeg pleide å gjøre det, men lærer meg til å slutte med det. meditasjon og en følelse av at livet er for kort (for meg) til å tenke så mye på andre.

Anonymous poster hash: bca8b...662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...