AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Slet en periode mye psykisk og drev med selvskading, altså kuttet meg på armene. Noen kutt var dype og har nå veldig synlige lilla arr, ca et halvt år etterpå. Vet noen om noen måter å fjerne dem på? Kan gjerne gjøre det privat, og om det koster litt går det greit. Vil bare ha dem bort.. Er 16år om alder har noe å siAnonymous poster hash: ae394...020
karamariell Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 De vil bleke med årene, men jeg vet ikke om det finnes noen måte å fjerne det (kirugrisk) på. Det finnes kremer du kan prøve ut, tror jeg, men jeg har aldri prøvd å få mine vekk. Eventuelt kan du dekke over med tatoveringer når du blir eldre, det har flere jeg kjenner gjort.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Er arrene fortsatt rosa så KAN arrkremer fungere, men langt fra garantert. Skal du behandle arr må det skje med èn gang arrene er dannet. Uansett vil arrene blekne mer og mer etter hvert som årene går Anonymous poster hash: cb948...9df
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Slet en periode mye psykisk og drev med selvskading, altså kuttet meg på armene. Noen kutt var dype og har nå veldig synlige lilla arr, ca et halvt år etterpå. Vet noen om noen måter å fjerne dem på? Kan gjerne gjøre det privat, og om det koster litt går det greit. Vil bare ha dem bort.. Er 16år om alder har noe å siAnonymous poster hash: ae394...020 [/ i] Arr etter selvskading går aldri an å fjerne, de vil være der resten av livet ditt. Fjerner du ett arr, kirurgisk, så kommer nye arr etter kirurgens arbeider. Anonymous poster hash: 2ee13...4aa 3
Shneppi Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Har ei venninne som fjernet sine med laser, så det går. Vet ikke om de forsvinner helt men til nå har de minsket VELDIG! Hun er ikke ferdig med behandling enda, men ser lovende ut.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Har ei venninne som fjernet sine med laser, så det går. Vet ikke om de forsvinner helt men til nå har de minsket VELDIG! Hun er ikke ferdig med behandling enda, men ser lovende ut. Vet du hvor hun har gjort dette? TsAnonymous poster hash: ae394...020
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 6 måneder er ingen ting.Jeg drev også med selvskading,og en del av arrene var lilla i lang tid i ettertid,men etterhvert som årene gikk ble de bleket. Anonymous poster hash: 5aae2...8eb 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #8 Skrevet 24. juli 2015 6 måneder er ingen ting.Jeg drev også med selvskading,og en del av arrene var lilla i lang tid i ettertid,men etterhvert som årene gikk ble de bleket. Anonymous poster hash: 5aae2...8eb Jeg vet at de kommer til å blekne med tiden, men jeg vil gjerne ha dem bort så fort som mulig.. Og jeg har hørt at det går an å fjerne dem på diverse måter, og da vil jeg gjerne prøve det. Men jeg tar også tiden til hjelp:)Anonymous poster hash: ae394...020
Shneppi Skrevet 25. juli 2015 #9 Skrevet 25. juli 2015 Vet du hvor hun har gjort dette? TsAnonymous poster hash: ae394...020 Nei, ikke nøyaktig hvor men det var i Oslo:)
skraastrek Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 (endret) Slet en periode mye psykisk og drev med selvskading, altså kuttet meg på armene. Noen kutt var dype og har nå veldig synlige lilla arr, ca et halvt år etterpå. Vet noen om noen måter å fjerne dem på? Kan gjerne gjøre det privat, og om det koster litt går det greit. Vil bare ha dem bort.. Er 16år om alder har noe å siAnonymous poster hash: ae394...020 Hei! Jeg ser du skriver at du gjerne vil fjerne de så fort som mulig, og det er fullt forståelig. Jeg har dessverre ingen råd eller tips for det, men jeg kan fortelle deg at med tålmodighet kommer de til å blekne med årene. Jeg har selv slitt med samme problem, og "bodde" mange år i langermet genser. Nå, etter år som skadefri, vises så og si kun små forhøyninger i huden enkelte steder. Håper du finner en løsning, om ikke - så er tiden et godt alternativ! Endret 9. august 2015 av RottingCactie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå