AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Jeg vet ikke hva det er, men jeg lurer på om det er angst. For av og til så blir jeg veldig rastløs på en måte, veldig anspent og klarer ikke slappe av. Jeg bruker ofte å "filke" veldig med hendene mine da. Det skjer i situasjoner der jeg feks er i et selskap hvor jeg ikke kjenner så mange, og jeg føler meg da veldig utilpass og nervøs i tillegg til det andre jeg beskrev. Men det er ikke bare i den typen situasjoner det kan skje, det kan også skje dersom jeg sitter hjemme uten at noe spesielt foregår. Kan det være angst? Det plager meg egentlig ikke noe særlig, siden jeg er vandt med det, men det er jo ikke alltid like gøy når jeg blir stress rundt folk og sånn, for de merker jo at jeg blir det... Anonymous poster hash: 8ce8b...30d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Når jeg har generell angst, begynner jeg å skjelve i kroppen og kaldsvette. Når jeg får anfall helt utav det blå, hyperventilererer jeg og tror jeg kommer til å dø. Samme med den sosiale angsten min, da tror jeg at alle ser på meg, at det er noe feil med meg (feks at håret henger feil så jeg ser skallet ut på siden) og at jeg kommer til å drite meg ut og fikler også med hendene. Er dette noe du kjenner deg igjen i? Anonymous poster hash: 2351a...159 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Når jeg har generell angst, begynner jeg å skjelve i kroppen og kaldsvette. Når jeg får anfall helt utav det blå, hyperventilererer jeg og tror jeg kommer til å dø. Samme med den sosiale angsten min, da tror jeg at alle ser på meg, at det er noe feil med meg (feks at håret henger feil så jeg ser skallet ut på siden) og at jeg kommer til å drite meg ut og fikler også med hendene. Er dette noe du kjenner deg igjen i? Anonymous poster hash: 2351a...159 Ikke egentlig. Som jeg beskrev så blir jeg bare veldig urolig inni meg og klarer ikke alltid å fokusere, også blir jeg fryktelig rastløs og klarer ikke alltid sitte stille, men må bevege på meg, også blir jeg veldig anspent og spenner gjerne alle musklene i kroppen (merker det veldig godt på at jeg biter sammen tenenne, noe som har ført til at jeg har kroniske smerter, om man kan kalle det det), og fikler med hendene. Anonymous poster hash: 8ce8b...30d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 8ce8b...30d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå