Gå til innhold

Flyttevask og frakt gamle møbler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Flytter ut fra leid leilighet og inn i nykjøpt leilighet innen kort tid.

Har en del møbler i den gamle leiligheten som jeg ønsker å bli kvitt (har ikke bil og det er ganske mye) + at jeg velger å kjøpe utvask.

Hva anbefaler dere, leie arbeidskraft til utvask og frakting av søppel separat eller benytte kombinert firma?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Flytter ut fra leid leilighet og inn i nykjøpt leilighet innen kort tid.

Har en del møbler i den gamle leiligheten som jeg ønsker å bli kvitt (har ikke bil og det er ganske mye) + at jeg velger å kjøpe utvask.

Hva anbefaler dere, leie arbeidskraft til utvask og frakting av søppel separat eller benytte kombinert firma?

Jeg ville ringt en brukthandel (feks Fretex) og spurt om de var interessert i å hente møblene gratis (dersom du uansett tenker å kaste de), og dermed sparer du penger til bortkjøring av møbler.

Evt annonse på Finn

Anonymous poster hash: 45e5a...975

AnonymBruker
Skrevet

Gi bort møbler på f.eks. finn.no mot henting. Forsvinner nok ganske raskt da:-)

Anonymous poster hash: ffb8c...8d6
AnonymBruker
Skrevet

Gi bort på finn for gjenbruk. Skriv må hentes inne.... og bære ut selv. Men vær ute i god tid, fordi noen sksl ha, men dukker aldri opp.

Vask ville jeg ikke leid inn, det er mye dårlig vask og vask er vanlig å bli uenige om etter utflytting. Ta bilder av alt etter at det er vasket slik at du har dokumentasjon. Gå gjennom boligen med huseier før du gir fra deg nøklene, og husk å lese av og si opp strøm, bredbånd m.m.

Anonymous poster hash: d9c08...6d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...