AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Hei! Jeg er en jente på 19år, og jeg har snart fullført mitt tredje brett med pillene siden jeg startet. Det er medisinsk grunn og ikke for prevansjon. Men mitt spørsmål er jeg har av og til merket at det har vært blod på papiret når jeg har tørket meg, i tillegg til at jeg smerter helt nederst i magen (ned mot underlivet). Selv vet jeg at det kan ta flere måneder før det er normalt. i tillegg har jeg skipppet mensen for jeg ikke har villet hatt det i sommer. Tidligere gikk jeg på p-piller i et og et halvt år, men sluttet i 2år og har nå begynt på nytt. Så er det normalt? Smertene er ganke sterke når de først kommer! Anonymous poster hash: e38d3...580
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Veldig normalt når du har hoppet over bortfallsblødningene med èn gang. Normalt skal du følge som anvist minst 3 mnd, helst 6-8 mnd så kroppen får vent seg til ekstra tilførsel av hormoner. Regner med dette vil stabilisere seg etter noen måneder uansett, men dette kunne du unngått om du hadde fulgt anvisningen Anonymous poster hash: 5b610...3c2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Veldig normalt når du har hoppet over bortfallsblødningene med èn gang. Normalt skal du følge som anvist minst 3 mnd, helst 6-8 mnd så kroppen får vent seg til ekstra tilførsel av hormoner. Regner med dette vil stabilisere seg etter noen måneder uansett, men dette kunne du unngått om du hadde fulgt anvisningen Anonymous poster hash: 5b610...3c2 Jeg hadde faktisk mensen etter første brettet, men jeg vet at det ikke er lurt...men forrige gang jeg startet med de hadde jeg helleri kke mensen og da opplevde jeg ikke det samme og ikk da beskjed fra legen at de ikke hadde så mye å si...men men det blir vel bedre....Uansett takk for svar! Anonymous poster hash: e38d3...580
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå