AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Jeg er fryktelig sjenert, og for tiden jobber jeg med flere menn og kvinner som er over meg i stilling. I det siste har flere menn begynt å bli ekstra hyggelige, blikksending og generelle kommentarer som gjør meg ganske (?) sikker på at de prøver å flørte. Jeg lurer på hvorfor de vil ha meg? Jeg kan nok virke som en personlighetsløs jente, fordi jeg som oftest gjør jobben min så godt jeg kan og derfor ikke prater med disse mennene særlig mye. De fleste er mine sjefer. Hvorfor skulle menn falle for ei usikker, lettrødmet og klein jente på en arbeidsplass med flere selvsikre og vakre jenter? - Tror de jeg er et enkelt ligg? - Er de genuint interesserte? Hvorfor isåfall? Samtalene går som oftest i "rapporten er skrevet" eller "sendingen er klarert". Ellers "hei" og "god helg". Siden de fleste er sjefene mine, dummer jeg meg alltid ut også. Har sånn respekt for autoritære personer, klarer ikke å te meg normalt.. Noen som har innspill? Vil gjerne høre deres ærlige mening, om dere tror det er fordi jeg virker som et enkelt ligg, så gjerne si det! Anonymous poster hash: 32d1d...7e4 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Er du sikker på at du ikke legger litt for mye inn i dette? Anonymous poster hash: 73256...aed 1
Gjest Universe Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 (endret) De faller for deg for du er pen? Dessuten er vi sjenerte full i mystikk. Det sa en fyr til meg ihvertfall Han elsker sjenerte for de er så mystiske, liksom full i hemmeligheter, bedre lyttere, skravler ikke i ett sånn som andre kvinnfolk. Nei jeg skravler ikke mye for å si det sånn, og ja jeg er nok litt mystisk. Hard to get også. Tar ikke hva som helst og forelsker meg ikke lett. Så vær glad for at de faller for deg du ts. Er jo bare koselig. De synes nok det er bedre med ei lytter enn ei skravlebøtte. Endret 23. juli 2015 av Universe
Gjest The damned Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Fordi noen menn liker sjenerte jenter vel Jeg er det selv,og det er noen som liker det og andre ikke. Før da jeg var yngre virket det som noen eldre menn trodde at det skulle være enkelt å få meg til sengs,men sånn generelt tror jeg ikke det er derfor menn liker sjenerte jenter Jeg liker jo sjenerte menn,og jeg tror ikke de er enkle å få til sengs. Heller motsatt Ja,eller det er min erfaring da.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Er du sikker på at du ikke legger litt for mye inn i dette? Anonymous poster hash: 73256...aed Hvordan da, mener du? Anonymous poster hash: 32d1d...7e4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 De faller for deg for du er pen? Dessuten er vi sjenerte full i mystikk. Det sa en fyr til meg ihvertfall Han elsker sjenerte for de er så mystiske, liksom full i hemmeligheter, bedre lyttere, skravler ikke i ett sånn som andre kvinnfolk. Nei jeg skravler ikke mye for å si det sånn, og ja jeg er nok litt mystisk. Hard to get også. Tar ikke hva som helst og forelsker meg ikke lett. Så vær glad for at de faller for deg du ts. Er jo bare koselig. De synes nok det er bedre med ei lytter enn ei skravlebøtte. For et trivelig svar! Jeg har følt et slags ansvar for å bidra mer i samtalene med sjefene, men kanskje jeg ikke behøver det da. Jeg er heller ingen skravlebøtte, så det er litt vanskelig for meg å late som..! Fordi noen menn liker sjenerte jenter vel Jeg er det selv,og det er noen som liker det og andre ikke. Før da jeg var yngre virket det som noen eldre menn trodde at det skulle være enkelt å få meg til sengs,men sånn generelt tror jeg ikke det er derfor menn liker sjenerte jenter Jeg liker jo sjenerte menn,og jeg tror ikke de er enkle å få til sengs. Heller motsatt Ja,eller det er min erfaring da. Det stemmer bra at noen ikke liker det! Alle på jobb er ikke like begeistret for meg, men det er spesielt noen menn som jeg føler er laangt utenfor min rekkevidde ellers som viser interesse. Personlig liker jeg også sjenerte menn godt, jeg føler de har mer "gjemt" enn de viser på en måte. Mystisk. Har ikke tenkt over at dette kan være det samme motsatt. De mennene som viser interesse for meg er mye mer utadvendte og selvsikre, derfor lurer jeg noen ganger på om de bare ser på meg som stakkarslig/stusselig. Anonymous poster hash: 32d1d...7e4 2
Morpheus Skrevet 23. juli 2015 #7 Skrevet 23. juli 2015 Gi meg heller ei søt og sjenert jente. Enn ei "selvsikker" jente. Jenter som er veldig pene. Har ofte vennet seg til å bli behandlet som nettopp det. Derfor så forventer de å få alt på gullfat. Så de blir selvsikre og blærete. Så finnes det andre skjønnheter som ikke er ødelagt på denne måten. Som har en indre skjønnhet. Det er jenter som viser at de setter pris på deg og versetter på lik linje med deg at dete har funnet hverandre. Det er mennesker som man kan bli gamle med, og ha et forhold basert på at begge gir og tar for å få et lykkelig sammen. Disse er ikke blærete modeller som aldri blir fornøyd uansett hva du gjør. Men gjerne ei sjenert jente som verdsetter deg og det du gjør for henne. Heldigvis finnes det slike. 9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #8 Skrevet 23. juli 2015 Gi meg heller ei søt og sjenert jente. Enn ei "selvsikker" jente. Jenter som er veldig pene. Har ofte vennet seg til å bli behandlet som nettopp det. Derfor så forventer de å få alt på gullfat. Så de blir selvsikre og blærete. Så finnes det andre skjønnheter som ikke er ødelagt på denne måten. Som har en indre skjønnhet. Det er jenter som viser at de setter pris på deg og versetter på lik linje med deg at dete har funnet hverandre. Det er mennesker som man kan bli gamle med, og ha et forhold basert på at begge gir og tar for å få et lykkelig sammen. Disse er ikke blærete modeller som aldri blir fornøyd uansett hva du gjør. Men gjerne ei sjenert jente som verdsetter deg og det du gjør for henne. Heldigvis finnes det slike. Støtter denne! Jeg faller veldig lett for sjenerte jenter. De er mystiske, og ofte veldig snille og omsorgsfulle. Og det værste jeg vet er plapprekjerringer. Skal man se en film eller lese ei bok, er det ikke fred å få. Jeg er ganske livlig av meg, men har perioder der jeg elsker litt stillhet å kose meg med ei god bok eller film. Så er min erfaring at de ofte er noen villdyr i senga når de først føler seg trygg ilamme deg. Det er positivt. Så sier👍 for sjenerte jenter. Merker ofte at mange veldig fine jenter er sjenerte. Og det er bare så turn on, at hun ikke er så overfladisk og er snill.Anonymous poster hash: 8933d...8d9 3
desertmonksees Skrevet 23. juli 2015 #11 Skrevet 23. juli 2015 Det står faktisk i det gamle testamentet at man burde være stille, at man skall passe på ordene sine. Når en person er stille, så lurer alle på hva den personen tenker etc nettopp fordi han ikke sier det... Så det ligger nok veldig i mystikken at vi tiltrekkes av personer som ikke er så høylyttet. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #12 Skrevet 23. juli 2015 De mennene som viser interesse for meg er mye mer utadvendte og selvsikre, derfor lurer jeg noen ganger på om de bare ser på meg som stakkarslig/stusselig. Anonymous poster hash: 32d1d...7e4 Jeg er selv litt sjenert/rolig, er ikke den som prater høyest for å si det slik, og kan fort forsvinne litt i mengden i store grupper. Men jeg har aldri hatt problemer med å finne meg noen, har vært i forhold og de gutta som kommer etter meg er også av den utadvente/selvsikre typen, gjerne den typen som roper høyest i et rom fullt av folk. Tror egentlig aldri det kunne klaffa med en sjenert fyr, fordi da hadde det aldri skjedd noe mer mellom oss enn litt prating haha Anonymous poster hash: 0a4e8...b83 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #13 Skrevet 23. juli 2015 De faller for deg for du er pen? Dessuten er vi sjenerte full i mystikk. Det sa en fyr til meg ihvertfall *snipp* Dette har jeg også fått høre! Synes ikke selv jeg ser så mystisk ut utseendemessig, men jeg tar det jeg får Anonymous poster hash: 34063...f1e
-Jiinxs- Skrevet 23. juli 2015 #14 Skrevet 23. juli 2015 Tror det er har mer med at de er tiltrukket til deg, ikke at du er sjenert. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå