Gå til innhold

Hvor kjøper du linsene dine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neste uke skal jeg til optikker for  tilpasse linser, blir sikkert anbefalt å kjøpe linser der, skal til specsavers. Men er det billigere om jeg bestiller fra lensway? Jeg vil ha månedslinser, men vil ta dem ut om natta. Hæler ikke tanen på å sove med noe inne på øyet...



Anonymous poster hash: d203a...5d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det blir billigere sjekker du ut ved å sammenligne prisene. Hva prisene i butikkene er vet jeg ikke lengre. Har ikke kjøpt linser over skranke på mange år

Jeg bestiller fra Lensway

Nå sist kjøpte jeg 1 par månedlinser og en pakke med 30 dagslinser. Jeg tror jeg betalte 450kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å søke etter merket du får på prisjakt/kelkoo eller lignende.. TV2 Hjelper Deg hadde en sak rett før sommerferien om at alle linsefirmaene gav rabatter hvis man kom inn via en prisjakt-side og full pris ellers... De tjener visst rått på late kunder.

Jeg kjøpte alltid fra lensway men jaggu sparte jeg mye penger sist på å gå innom prisjakt først :)



Anonymous poster hash: f7651...454
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lensway er best etter min mening. Men hvis du ikke har brukt linser før så anbefaler jeg deg å bruke linser hos en optiker første året. For meg var det mye prøving og feiling før jeg fant den typen som passet meg best. Etter det har jeg spart penger ved å kjøpe på nettet ;) 

 

Husk at du bør ha en linsekontroll en gang i året uansett. Dette tar optikerene betalt for hvis du ikke er kunde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte fra lenson.com/no (norsk side) sist, og sparte noen hundre kroner på å kjøpe linsene der i stedet for lensway. Fikk varene 3 dager etter at jeg hadde bestilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lensway er best etter min mening. Men hvis du ikke har brukt linser før så anbefaler jeg deg å bruke linser hos en optiker første året. For meg var det mye prøving og feiling før jeg fant den typen som passet meg best. Etter det har jeg spart penger ved å kjøpe på nettet ;)

 

Husk at du bør ha en linsekontroll en gang i året uansett. Dette tar optikerene betalt for hvis du ikke er kunde. 

de tar vel betalt uansett?

Anonymous poster hash: d203a...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

de tar vel betalt uansett?

Anonymous poster hash: d203a...5d3

 

 

Jeg mener å huske at jeg betalte en fast månedsum. Og fikk så mange linsekontrolltimer jeg ville og linsevann i tillegg. Men var plikta til å ha en kontroll i året. 

Så de tar betalt for min en kontroll i året, og legger det i månedsummen er kanskje mer riktig å si ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at jeg betalte en fast månedsum. Og fikk så mange linsekontrolltimer jeg ville og linsevann i tillegg. Men var plikta til å ha en kontroll i året. 

Så de tar betalt for min en kontroll i året, og legger det i månedsummen er kanskje mer riktig å si ;)

Ikke dumt det. Bruker du månedslinser?

Anonymous poster hash: d203a...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke dumt det. Bruker du månedslinser?

Anonymous poster hash: d203a...5d3

 

 

Jeg bruker 2 ukers linser. Måtte betale litt mer en de standardlinsene fordi jeg jobber mye foran PC-skjermer og de ble veldig tørre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn linseabonnement fra Specsavers, det ble faktisk billigere enn å bestille på nett. Jeg får også linsekontroll-time gratis (noe som ville kostet meg nesten 800 kr ellers), + ekstra linser hvis jeg mister eller ødelegger de jeg bruker nå. Har månedslinser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme som Adhara, synes der var veldig praktisk. Prisen ble omtrent det samme som jeg fant samme linsene for på nett, men der var jo ikke kontrollen inkludert i prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dagslinser fra Brilleland. Betaler 400 kr i måneden. Siden jeg har linseabonnement hos dem får jeg også fritt antall linsekontroller hos dem og får gratis nødlinser hos alle Billelandbutikker. Er fornøyd :)



Anonymous poster hash: 1cb07...b4b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lensit.no Utrolig rask levering!

Anonymous poster hash: d436a...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper i spania. Reiser til spania 3-5x i året for å besøke familie og da stikker jeg innom linsebutikk og kjøper i min styrke. Koster 10 euro for en pakke. I norge koster det vel alt fra 99-150kr for samme pakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, jeg ante ikke at det var rimeligere for samme vare dersom man gikk inn via prisjakt.

Jeg sjekket nå: Soflens daily disposable 90 hos Shopping4net. På nettsiden får jeg 2 pk for 335,-. Når jeg går inn via prisjakt, får jeg 2 pk for 299,-!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...