AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Jeg går på 300 mg lamictal daglig som stemningsstabiliserende. Men får knapt i meg 1000 kcal daglig, er dette vanlig? Noen andre som får dårligere matlyst av lamictal? Er redd for at jeg ødelegger forbrenningen min Anonymous poster hash: 76f8d...5c8
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Har fått mindre matlyst av lamictal, men jeg slet med overspising før jeg begynte på de så jeg føler det er en positiv bivirkning. Men spurte en lege om det var en bivirkning (redusert appetitt), men hun mente det ikke var vanlig bivirkning av lamictal. Anonymous poster hash: 30318...231
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har også fått mindre matlyst av den. Men angående forbrenning, fant denne på fitnessbloggen. http://fitnessbloggen.no/5-myter-ned-i-vekt/ Du kan ikke ødelegge forbrenningen din ved å slanke deg på «feil» måte. Kroppen er en tilpasningsdyktig organisme og vil tilpasse seg etter hvert som du spiser mindre – men du vil ikke ødelegge noe som helst. Anonymous poster hash: f4bfd...71a
bettypaige Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Jeg også, men lurer på om det er fordi den forrige medisinen min gjorde at jeg overspiste (seraquel) og la på meg 17 (!) kg iløpet av et år - så nå når jeg har gått over på lamictal (2 uker siden) har jeg gått ned 7 kg. Men kanskje det bare er fordi jeg har gått tilbake til normal matlyst? Vet ikke jeg - positivt er det iallefall!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 3 timer siden, bettypaige skrev: Jeg også, men lurer på om det er fordi den forrige medisinen min gjorde at jeg overspiste (seraquel) og la på meg 17 (!) kg iløpet av et år - så nå når jeg har gått over på lamictal (2 uker siden) har jeg gått ned 7 kg. Men kanskje det bare er fordi jeg har gått tilbake til normal matlyst? Vet ikke jeg - positivt er det iallefall! Her har du nok svaret ja Anonymkode: 96ae5...6ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå