Gå til innhold

Mageproblemer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke om jeg skal kalle dette for mageproblemer, men jeg sliter litt?tror jeg..

Greia er at jeg pleier noen ganger å ha perioder hvor jeg har litt oppblåst mage og det betyr en god del luft i magen!

Kan også hende jeg går på do kanskje 2 ganger om dagen, men avføringen er som oftest fast. Ikke noe diare eller noe

Så jeg lurte på om dette kan redusere effekten på ppiller? Jeg går på cerazette..er på min pille nr. 9 idag og jeg skal møte kjæresten på lørdag..og vi tenkte å droppe kondom. Jeg vil helst være på den sikre siden. Aldri gått på ppiller før såå..

Anonymous poster hash: 182b5...60b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen?

Skrevet

Med mindre du har rennende diaré, så skal det så vidt jeg har forstått ikke ha noe å si. Kan hende at du har en form for matallergi? Sjekk det opp - kjipt å ha dårlig mage med typen.

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har rennende diaré, så skal det så vidt jeg har forstått ikke ha noe å si. Kan hende at du har en form for matallergi? Sjekk det opp - kjipt å ha dårlig mage med typen.

Hej!

Nei jeg har ikke rennende diare. Jeg var hos legen, men de fant ingen mat allergier..men så gikk jeg til en annen og da sa de at magesekken min hadde flyttet litt på seg som gjør at jeg blir kvalm og jaa..

Skrevet

Hej!

Nei jeg har ikke rennende diare. Jeg var hos legen, men de fant ingen mat allergier..men så gikk jeg til en annen og da sa de at magesekken min hadde flyttet litt på seg som gjør at jeg blir kvalm og jaa..

Har slitt litt med matallergier selv, og vært dårlig i magen i perioder, og jeg har aldri blitt gravid :) 

Mulig du har irritabel tarm? Søk det opp!

AnonymBruker
Skrevet

Har slitt litt med matallergier selv, og vært dårlig i magen i perioder, og jeg har aldri blitt gravid :)

Mulig du har irritabel tarm? Søk det opp!

Kanskje det, men ja skal søke det opp. Takk for hjelpen :) er beroliget nå

AnonymBruker
Skrevet

Hva med litt analsex på lørdagen? Det pleier å røske opp i sakene...

Anonymous poster hash: 3b471...0d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...