Gå til innhold

Voksne menn som glor på meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lagt litt ekstra merke til det i det siste, når jeg har vært i butikken eller liknende, så er det enkelte menn som ser så på meg, virker som de nesten følger etter meg i butikken for å se mer på meg.

Gikk inn på et lite lokalsenter i går, der satt det en gjeng med litt eldre menn, jeg måtte gå forbi dem for å komme inn på butikken, og fra jeg gikk inn skyvedøren og til jeh var i butikken så var det ingen som sa noe, de bare så på meg.

Hvorfor glor menn så åpenlyst? Haha.

Jeg er foresten 21 år, ganske fornøyd med utseende selv.

Anonymous poster hash: 8e453...ead

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har lagt litt ekstra merke til det i det siste, når jeg har vært i butikken eller liknende, så er det enkelte menn som ser så på meg, virker som de nesten følger etter meg i butikken for å se mer på meg.

Gikk inn på et lite lokalsenter i går, der satt det en gjeng med litt eldre menn, jeg måtte gå forbi dem for å komme inn på butikken, og fra jeg gikk inn skyvedøren og til jeh var i butikken så var det ingen som sa noe, de bare så på meg.

Jo det skal jeg fortelle deg.;) Det er biologien som får de til å se på deg. For dem er du et fruktfat, som får de til å tenke tilbake på da de kunne ha sex med disse flotte unge jentene som var så trange i musa at noen få jokk var nok for å slippe kanonen løs.😂 Har ofte overhørt disse samtalene. Det er som med krigen. Enkelte øyeblikk er sterkere enn andre. Syns du kan gå bort å hilse på de neste gang, så sånn at du kan gi de litt livsgnist.:)

Anonymous poster hash: 4b908...f8c

Skrevet

De liker det de ser, ganske enkelt. Tror jeg.  :laugh:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn er visuelle, så de liker vel det de ser?

Har opplevd at eldre menn (enn min alder) glor på meg også, hehe ... ;)

Anonymous poster hash: fc647...015
AnonymBruker
Skrevet

ganske fornøyd med utseende selv.

Ser ikke ut til at du jobber veldig hardt med å skjule det heller. Da må du forvente at mannfolk glor.

Anonymous poster hash: 433a2...432

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du forstår ikke hvorfor enkelte menn ser på deg?

1) Fordi de synes du er pen/har en deilig kropp og kunne tenke seg å fantasere om å ha sex med deg. Til din informasjon så er det slik at de fleste menn fantaserer om å pule med damer.

2) Fordi de skjer ikke så mye annet og de ser på alt som beveger seg om det er ei ung eller gammel dame eller mann, en unge, en hund elle rnoe annet i bevegelse. Det kan man gjøre selv om man ikke vil pule med de.

Anonymous poster hash: 33a69...cca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hbis det plager deg. Så kan du kle deg på en måte som ikke viser frem så mye kropp og former. Allværsjakke, harembukser og gummistøvler er noe du kan prøve ut. Du lan også klippe håret kort.

Anonymous poster hash: 7798f...ebd

• Liker 3
Skrevet

Sånn er menn. De vil pule om du er alt fra 12-25år.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, og erklærer meg skyldig i å se på vakre kvinner, men:

1) Jeg synes det er uhøflig å stirre, og prøver derfor å være diskret

2) At jeg synes en dame er vakker betyr ikke nødvendigvis at keg vil ligge med henne. Ofte er det bare fint å se på en vakker kvinne

Anonymous poster hash: 36fce...658

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1: Det er overgrep?

2: De glor pga at du glor tilbake?

3: Du er innbilsk? 

Anonymous poster hash: 8fcf1...4e7

Gjest Dårris
Skrevet

Glo tilbake! Du virker forresten ganske innbilsk som lager egen tråd om dette.

Skrevet (endret)

Jo det skal jeg fortelle deg. ;) Det er biologien som får de til å se på deg. For dem er du et fruktfat, som får de til å tenke tilbake på da de kunne ha sex med disse flotte unge jentene som var så trange i musa at noen få jokk var nok for å slippe kanonen løs. Har ofte overhørt disse samtalene. Det er som med krigen. Enkelte øyeblikk er sterkere enn andre. Syns du kan gå bort å hilse på de neste gang, så sånn at du kan gi de litt livsgnist. :)

Anonymous poster hash: 4b908...f8c

Menn flest får ikke sex med flotte jenter, ikke bare de eldre. Mannfolk som må ta til takke med å stirre på den forbudte frukten kan være alt fra 15 til 115. Heite jenter ELSKER forøvrig makten dette gir dem, en kan bokstavelig talt kjenne trådstarter ose av sin egen fortreffelighet, noe som dog er helt naturlig.

Endret av Jegern Puahate
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er jo kvinner også da. Jeg blir i hver fall stirra på. På jobb kan kvinnelige kunder si "Jeg hadde ikke klaget om du tok av det skjorta".

Anonymous poster hash: 0ae36...e2f
Gjest Hofmann
Skrevet

Menn flest får ikke sex med flotte jenter, ikke bare de eldre. Mannfolk som må ta til takke med å stirre på den forbudte frukten kan være alt fra 15 til 115. Heite jenter ELSKER forøvrig makten dette gir dem, en kan bokstavelig talt kjenne trådstarter ose av sin egen fortreffelighet, noe som dog er helt naturlig.

Haha! Tenkte akkurat det samme.

Skrevet

Du er trolig grisedeilig, så derfor glor voksne menn på deg. Det er bare fysisk umulig å ikke glo litt når man ser jenter som viser hud om sommeren..

Gjest Morello
Skrevet

Er det noe å bry seg med da? Så lenge de ikke gjør deg noe altså. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette stemmer. 

http://www.dagbladet.no/tegneserie/pondus/?1437084000&d=-1

Anonymous poster hash: 37a78...e78

Skrevet

Opplever det selv, folk som glor uten å stoppe. Det gjør ingenting, men er jo litt "vemmelig" når de glor sånn. Også fornøyd med utseendet mitt :)

AnonymBruker
Skrevet

Du forstår ikke hvorfor enkelte menn ser på deg?

1) Fordi de synes du er pen/har en deilig kropp og kunne tenke seg å fantasere om å ha sex med deg. Til din informasjon så er det slik at de fleste menn fantaserer om å pule med damer.

2) Fordi de skjer ikke så mye annet og de ser på alt som beveger seg om det er ei ung eller gammel dame eller mann, en unge, en hund elle rnoe annet i bevegelse. Det kan man gjøre selv om man ikke vil pule med de.

Anonymous poster hash: 33a69...cca

Selvsagt forstår hun hvorfor enkelte menn ser på henne. Hun beskriver jo også seg selv som attraktiv. Jeg ser ikke helt hva hun vil med denne tråden. 

Anonymous poster hash: 715e4...142

Gjest Hofmann
Skrevet

Selvsagt forstår hun hvorfor enkelte menn ser på henne. Hun beskriver jo også seg selv som attraktiv. Jeg ser ikke helt hva hun vil med denne tråden.

Anonymous poster hash: 715e4...142

Jeg tror du ser helt tydelig hva hun vil med denne tråden, men er for høflig til å si hva det er du ser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...