AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Jeg er ei jente på 21 år, studerer og har deltidsjobb ved siden av. Studerer innenfor idrett og fysisk aktivitet, nettopp fordi jeg er utrolig glad i å være aktiv. Det har jeg alltid vært. Likevel føler jeg at jeg er for streng med meg selv, angående skole, studier og hvordan jeg ser ut. Dette forsterket seg veldig da jeg fikk kjæreste for omtrent ett år siden. Selv om det ble slutt mellom oss nå i april, er jeg fortsatt like streng med meg selv. Jeg føler aldri jeg trener nok, gjør nok skolearbeid, eller ser bra nok ut. I tillegg føler jeg ikke jeg tar meg nok tid til venninner, og særlig ikke til familie. Er sjelden hjemme hos foreldrene mine, fordi jeg "ikke har tid". Det rare er at jeg er fullstendig klar over at jeg er for streng med meg selv. Ofte tenker jeg at "Faen heller, om jeg ikke får toppkarakterer, eller om jeg har et par ekstra kilo, hvem er det egentlig som bryr seg??". Jeg vet jo at det er kun jeg selv som bryr meg, ingen andre. Men selv om jeg tenker det iblant, så klarer jeg ikke å legge fra meg denne strengheten. Jeg trener hver dag, leser i alle ledige stunder, og er svært nøye med å spise riktig. Ikke nødvendigvis bare for å "bli tynn", men fordi jeg er overopptatt av å få i meg næringsstoffer og riktig mat, og generelt ha en god helse. Men jeg skulle ønske jeg kunne være litt mer menneske, og innse at jeg er snillere med meg selv hvis jeg tillater å leve litt. Det er vanskelig å forklare, og mye jeg ikke har nevnt her. Noen som kan gi meg råd? Tar imot alt, trenger virkelig noen andres syn, vurderinger og tanker! Tusen takk Anonymous poster hash: de45c...cfa
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Jeg er helt lik, blir aldri fornøyd med utSeende eller personlighet eller gjøremål. Er bedre i perioder mens i andre perioder finner jeg feil med absolutt alt og særlig hvis jeg ser et tilbakeblikk på livet mitt!Anonymous poster hash: d7540...1b6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Jeg er helt lik, blir aldri fornøyd med utSeende eller personlighet eller gjøremål. Er bedre i perioder mens i andre perioder finner jeg feil med absolutt alt og særlig hvis jeg ser et tilbakeblikk på livet mitt!Anonymous poster hash: d7540...1b6 Synes du ikke det er slitsomt? Det synes jeg :/ Har så lyst til å bare drite litt i det, og leve mer spontant. Godta meg selv slik jeg er, og innse at ingen andre har noen som helst forventninger til meg. Anonymous poster hash: de45c...cfa
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Hva tror du skjer hvis du trener litt mindre? Tror du oppriktig at du blir sykere av det enn å holde på slik du gør nå? Hva med utseendet, tror du noe vesentlig skjer hvis du investerer litt mindre tid i det fremover? Tenker du at kjæresten din ikke er like glad i deg hvis du ikke ser fullt så velstelt ut som du gjør nå? Anonymous poster hash: 874a8...085
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå