Tog50 Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Setter dere pris på nakenbilder av menn, type nærbilde av penis, eller er dette bortkastet energi?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 En mann som sender meg sånne bilder, står frem som den idioten han er og jeg bruker ikke mer tid på han. P-bilder er helt uønsket. Anonymous poster hash: c4329...11d 2
Gjest Fl0werp0wer Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Elsker å få slike bilder samboeren, likt som at han elsker å få bilder av meg koselig å tease hverandre litt med bilder når vi er litt borte fra hverandre.
mijaa Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Når de kommer fra kjæresten så setter jeg pris på de, men fra så godt som vilt fremmede? Nei, takk. 1
dillyduzit Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Kan fint få sånne bilder av samboeren, så langt vi er borte fra hverandre. Ellers? No no. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå