Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Setter dere pris på nakenbilder av menn, type nærbilde av penis, eller er dette bortkastet energi?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En mann som sender meg sånne bilder, står frem som den idioten han er og jeg bruker ikke mer tid på han. P-bilder er helt uønsket.



Anonymous poster hash: c4329...11d
  • Liker 2
Gjest Fl0werp0wer
Skrevet

Elsker å få slike bilder samboeren, likt som at han elsker å få bilder av meg ;) koselig å tease hverandre litt med bilder når vi er litt borte fra hverandre.

Skrevet

Når de kommer fra kjæresten så setter jeg pris på de, men fra så godt som vilt fremmede? Nei, takk.

  • Liker 1
Skrevet

Kan fint få sånne bilder av samboeren, så langt vi er borte fra hverandre. Ellers? No no. 

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...