AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Hvordan er arbeidsdagen din? Jeg fikk diagnosen etter sykehusinnleggelse for 15 år siden. Har tre g vært innlagt på raumatologisk avd. Jeg har gått på sterke medisiner, og av den grunn ikke kunnet kjørt bil. Jeg har kommet fra jobb, måttet gå rett i sengen. Eks våkner da neste dag med smerter, så jeg kaster opp. Kan ikke planlegge noe,for jeg vet ikke hvordan jeg er da. Vet ikke hvor mange helger og ferier vi har kansellert pga jeg har ligget rett ut. Jeg har holdt ut i jobben pga jeg har ikke råd til å få uføre.Legene har anbefalt det. Nå har jeg ikke noe liv. Tror jobb er det beste, da holder jeg kroppen i gang. Jeg ble sykemeldt 14 dager før ferien,etter legevaktbesøk.Så tok jeg tre uker ferie. Så brakk jeg ankelen. Vært hjemme 4 uker med den (operert). Det har vært mange uker hvor jeg har vært helt i ro, og jeg har null smerter. Ser jo at det ikke er et liv å ha på sofa,men jeg er smertefri. Jeg får ikke gjort noe,men hverdagen er ikke sånn. Det er mye en må gjøre. Vet ikke hva jeg vil med dette,må bare få det utAnonymous poster hash: b7984...53f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Fibromyalgi? Høres ikke godt ut. Anonymous poster hash: dcebd...6ba
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Fibromyalgi? Høres ikke godt ut. Anonymous poster hash: dcebd...6ba Ja det er det. Jeg er opptatt av å holde kroppen i gang osv. Spiser riktig osv. Prøvd alt av med. Går på trening tilpasset min funksjon. Brukt tusenvis av kroner på behandlinger osv. Ferier er brukt til å ta meg igjen med behandlinger. Jeg kommer til å miste hjemmet mitt på ufør. Lurer på hvordan andre som er hardt angrepet gjør.Anonymous poster hash: b7984...53f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Så utrolig synd du er rammet så hardt, ts Det er forskjellige grader, er du hardest rammet er det nok ikke så mye å få gjort... Går du på terapisvømming? Varme bad er veldig godt for fm. Anonymous poster hash: 45783...9ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå