BlendaSensitive Skrevet 1. august 2015 #41 Skrevet 1. august 2015 A4-standard ja. Menneskenes største skrekk. En venninne av meg sa da vi snakket om dette: "Se på et A4-ark. Det eneste som er standard er rammene, men se på alle variasjonene innenfor rammen. Du får A4-ark i alle mulige farger, med og uten vannmerke, i ulike tykkelser og teksturer. Variasjonene er uendelig mange, så hva er egentlig problemet?" Og dette beskriver meg, og mitt liv veldig godt Jeg er A4, og jeg ønsker å være A4 med alle de mulighetene det gir innenfor rammene. Anonymous poster hash: 69430...fcc Dette! Rammene i mitt liv er temmelig A4. Gift med en mann, to barn, eier hus, to biler, sikker økonomi. Føler normalt vanlige sosiale spilleregler, tre retters til jul med svigefamilie, etc. Mannen såkalt statusyrke. Men, så er det amdre ting som gjør at mange synes vi er litt/mye rare. Tattoveringer, piercinger, hører på punkmusikk, går på konserter og festivaler (alternativ musikk), vi jobber minst mulig prosent for å få fri til å gjøre det vi vil av hobbyer, jeg skal nå som snart 40 begynne på en helt annen utdannelse og ny karriære. Samme med min mann, han har sideprosjekt innen produktutvikling. Og litt mer som jeg ikke vil utbrodere her, behøver ikke gjøre oss heelt gjenkjennelig! 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #42 Skrevet 2. august 2015 Bryte ut av A4 mener å forandre livsstilen, bryte u av en livsstil, gå imot strømmen feks; Det å bryte ut av A4 livet er jo ett ytterpunkt. En kan klart gjøre det, men en kan også la være og bare pine seg gjennom livet som alle andre resten av året og nyte ferie - eller jobbe deltid, turnus eller prosjektbasert slik en kan reise ofte og mye. A4 * Fast jobb * Faste rutiner Anonymous poster hash: 33401...e67 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå