AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Fra forrige fredag til og med i går morges har jeg slitt med diaré og kvalme. Jeg har ikke hatt det konstant, men i perioder i løpet av dagen. Altså, jeg kunne føle meg helt fin i flere timer, kanskje en halv dag, og så kom plutselig diareen og kvalmen tilbake. Natt til i går kastet jeg også opp, men har som sagt ikke hatt noen av delene siden i går morges. Snakket med legen på telefonen, muligens en virusinfeksjon som skal gå over av seg selv, men i noen tilfeller kan det ta lang tid, sa hun. Nå har jeg jo gått over et døgn uten noen sykdomstegn. Kan jeg da være rimelig sikker på at jeg ikke blir syk igjen? Er så redd for at det skal komme tilbake, men begynner å få et lite håp. Gruer likevel for at håpet skal bli knust. Noe som vet noe om slikt? Hilsen 20 år gammel jente Anonymous poster hash: a475d...4e3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Fra forrige fredag til og med i går morges har jeg slitt med diaré og kvalme. Jeg har ikke hatt det konstant, men i perioder i løpet av dagen. Altså, jeg kunne føle meg helt fin i flere timer, kanskje en halv dag, og så kom plutselig diareen og kvalmen tilbake. Natt til i går kastet jeg også opp, men har som sagt ikke hatt noen av delene siden i går morges. Snakket med legen på telefonen, muligens en virusinfeksjon som skal gå over av seg selv, men i noen tilfeller kan det ta lang tid, sa hun. Nå har jeg jo gått over et døgn uten noen sykdomstegn. Kan jeg da være rimelig sikker på at jeg ikke blir syk igjen? Er så redd for at det skal komme tilbake, men begynner å få et lite håp. Gruer likevel for at håpet skal bli knust. Noe som vet noe om slikt? Hilsen 20 år gammel jente Anonymous poster hash: a475d...4e3 Spør legen din. Vi har ikke kunnskaper om dette. Anonymous poster hash: e0daf...326
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå