Gå til innhold

tips til en 18 åring som vil knulle eldre

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En 18-åring har jeg i hvert fall ikke seksuelle følelser overfor. Jeg er ikke pervers.

Hvorfor reagerer du da når noen sier at eldre kvinner ikke er noe særlig da? 

Anonymous poster hash: 7b76e...2ef

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaså gitt? Jeg vet ikke hva du legger i eldre, men mange unge mener tydeligvis at 25-åringer er å betrakte som eldre. Vi som er eldre enn det, kan gå og gjemme oss.

Eldre er relativt... Er 36 så jeg må si at 50+ er eldre og attraktivt. Men for min del har jeg alltid likt deromkring. Men hver sin smak... :-)

Skrevet

Eldre er relativt... Er 36 så jeg må si at 50+ er eldre og attraktivt. Men for min del har jeg alltid likt deromkring. Men hver sin smak... :-)

Selv har jeg alltid foretrukket menn som er yngre enn meg.

• Liker 1
Skrevet

Spør en av venninnene til mora di :)

Anonymous poster hash: d8eac...db2

Skrevet

En 18-åring har jeg i hvert fall ikke seksuelle følelser overfor. Jeg er ikke pervers.

Jeg vet ikke din alder men antar 30-45 området og TS må ikke bli skremt av dette. Jeg hadde en periode jeg drev med dette selv et par år tilbake når jeg var rundt 22-24.. Damer på 30-40 år som så bra ut hendte jeg at jeg ville ta med hjem. Noen som arabella var dømmende, men mange andre synes det var kjempe gøy med en ung sprek valp som kunne ta vare på de i sengen og de kunne ikke forstå hvorfor... Det er håp her, du må bare gå ut på byen ta kontakt med de og få det frem at du vil ha sex med de.

Har opplevd at de som er rundt 35 år har såpass god selvtillit og du bare få det frem at du aldri dømmer de at de gjør jobben LETT for deg. Gå ut snakk med de litt eldre og kos deg, de kan være kjempegøy.

Sist gang jeg gjorde noe hadde jeg sex med en 36 år gammel rektor. Teehee!

Skrevet

Spør en av venninnene til mora di :)Anonymous poster hash: d8eac...db2

Dette var en spøk forresten <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Hva er det yngste en partner du kan ha er?

Skrevet

Jeg vet ikke din alder men antar 30-45 området og TS må ikke bli skremt av dette. Jeg hadde en periode jeg drev med dette selv et par år tilbake når jeg var rundt 22-24.. Damer på 30-40 år som så bra ut hendte jeg at jeg ville ta med hjem. Noen som arabella var dømmende, men mange andre synes det var kjempe gøy med en ung sprek valp som kunne ta vare på de i sengen og de kunne ikke forstå hvorfor... Det er håp her, du må bare gå ut på byen ta kontakt med de og få det frem at du vil ha sex med de.

Har opplevd at de som er rundt 35 år har såpass god selvtillit og du bare få det frem at du aldri dømmer de at de gjør jobben LETT for deg. Gå ut snakk med de litt eldre og kos deg, de kan være kjempegøy.

Sist gang jeg gjorde noe hadde jeg sex med en 36 år gammel rektor. Teehee!

Jeg forstår ikke hvordan du kan si at jeg er dømmende. For meg er en 18-åring altfor ung, sier jeg. Jeg bryr meg da ikke om hva andre velger å gjøre.

Skrevet

Fornuftig dame! Og din alder da? (aiai, spør aldri damer om alder) ;-)

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan du kan si at jeg er dømmende. For meg er en 18-åring altfor ung, sier jeg. Jeg bryr meg da ikke om hva andre velger å gjøre.

Du skriver at det er perverst?

Skrevet

Du kan få knulle meg, hot stuff!

Jente, 73 år

Anonymous poster hash: 5997f...df0
  • Liker 1
Skrevet

Du skriver at det er perverst?

For meg er det perverst.

Skrevet

For meg er det perverst.

Nettopp

Skrevet

For meg er det perverst.

Kanskje fint å spesifisere neste gang. Dessuten er perverst et veldig ladd ord. Det ligger noe fordømmende i det, og beskriver normalt noe naturstiridig og fordreid. Kanskje å ta litt i? Det er ikke snakk om kreft eller voldtekt, bare en ung mann som tenner på litt eldre kvinner.

Skrevet

Kanskje fint å spesifisere neste gang. Dessuten er perverst et veldig ladd ord. Det ligger noe fordømmende i det, og beskriver normalt noe naturstiridig og fordreid. Kanskje å ta litt i? Det er ikke snakk om kreft eller voldtekt, bare en ung mann som tenner på litt eldre kvinner.

Med mokkaskje, håper den er liten nok: Jeg har ikke dømt noen. Jeg sier hva jeg selv ville ha følt vis à vis en gutt på 18 år. Jeg ville følt meg pervers.

Skrevet

Med mokkaskje, håper den er liten nok: Jeg har ikke dømt noen. Jeg sier hva jeg selv ville ha følt vis à vis en gutt på 18 år. Jeg ville følt meg pervers.

Om gutten var 23 eller 28 da?

Skrevet

Det synes jeg var en fin formulering. :-) 

Skrevet

Folk er forskjellige, tydeligvis. Eldre kvinner er ikke noe særlig.

Har du prøvd noen av oss eldre siden du sier det? Ja jeg har blondt hår og er solbrun ;) Haha

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd noen av oss eldre siden du sier det? Ja jeg har blondt hår og er solbrun ;) Haha

Du er et bra eksempel på en eldre dame som en hvilken som helst unggutt ville vært med :)

Skrevet

Du er et bra eksempel på en eldre dame som en hvilken som helst unggutt ville vært med :)

Tusen takk :) Unge menn kan absolutt være sjarmerende ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...