AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Hvordan håndterte dere de dyre billettprisene? Problemet mitt er at det jeg bor er et stykke fra sentral-London og er der nesten hver dag. Skal være her de neste 3 dagene før jeg flyr tilbake til Norge, og er ikke så keen på å sløse mer av pengene på å både kjøpe t-bane og buss billett. Kunne kjøpt oyster, men ser ikke meningen nå når jeg kun skal være her 3 dager til og dagsbilletter er heller ike så billig. Noen tips?Anonymous poster hash: 052f6...b2f
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Kjøp Oyster og få resterende på kortet refundert i ettertid. Jeg reiste mye rundt et par dager. Satte inn 20 pund på kortet og fikk litt igjen. Dette beholder jeg bare til neste gang jeg skal dit eller selger til en venn. Anonymous poster hash: 2d94f...da9
funginger Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Støtter AB over. Kjøp Oyster og fyll på etter behov. På flyplassen har de automat hvor du kan få refundert det du har igjen på kortet.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Eller du kan spare det og bruke det igjen neste gang du skal til London. Jeg har hatt mitt i nærmere 10 år. Anonymous poster hash: afe48...f1a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå