AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Jeg vet ikke om dette er riktig forum å poste det i, men prøver. Saken er den st jeg sliter veldig med en tvangshandling som begynner å bli plagsom. Jeg sjekker at døra er låst før jeg får sovne, og dette kan jeg gjøre opp til ti ganger. Jeg vet den er det, men får nesten vondt i kroppen av å ikke sjekke det. Akkurat nå kjenner jeg på at den bør sjekkes, og jeg har allerede gjort det fire ganger. Jeg håper noen her kanskje har noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt dem, eller roe dem ned. Det må jo sies at jeg går jevnlig til psykolog, men nå har jeg ikke vært der siden starten av juni, og skal ikke dit før i august, fordi vi skulle finne ut hvordan det gikk med en lang periode uten å gå dit. Jeg blir heller ikke spesielt behandlet for dette, fordi jeg egentlig har jobbet med tvangshandlinger med en annen psykolog før og har derfor en del ressurser å ta i bruk. Problemet er at jeg aldri har hatt dette problemet i stor grad, det har kommet de siste fire-fem månedene. Så nå er jeg kvitt en type handlinger, men får en annen. Tips og råd tas imot med stor takk! Anonymous poster hash: 9b91b...ac9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå