AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Hei, dere. Jeg har de siste to årene tatt opp fag fra VGS, og har gått på Sonans. Jeg vil ikke at CV'en skal se så forferdelig hullete ut da jeg ikke har hatt jobb de siste to årene for å fokusere alt på skolen (måtte ta hele VGS). Så da lurte jeg på om jeg kunne sette opp Sonans under "utdanning", slik at arbeidstakere ikke tror jeg har sittet på ræva de siste to årene. Anonymous poster hash: d9e0c...05c
Gjest Evans Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Jeg har gått på bjørknes, og har satt opp det på CVen, av samme grunn som deg: Jeg vil ikke at de skal tro jeg har hull på CVen - for det har jeg jo ikke når det gjelder utdanning.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Ja, du kan fint sette det opp. Du har jo vært 100% opptatt med skole, så du har jo studert på en måte, selv om det ikke fører til noen utdanning. Jeg har selv gått 2 år på Bjørknes og studerte 100%. Dette kommer jeg til å sette opp på CV-en. Anonymous poster hash: 830ee...cba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå