AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Mensen var forsinket med tre uker (var ikke gravid) så fastlegen sa jeg bare skulle begynne på mercilon eller noe slikt uansett og nå har jeg lidd av forbanna gammelt blod i trusen. Bare litt, men likevel alt for mye. Akkurat ferdig med de tre ukene så skal få mensen nå, men kjæresten tok det opp nå fordi sist vi hadde sex (10 dager siden)oppdaget han det på seg selv gammelt ekkelt blod. Så han har ikke vært så giret, noe jeg forstår, men der og da så fortsatte. men nå nettopp så skjedde deg igjen, og han bare "om dette blir en vane ..." Og det lå en klump gammel blod på penisen hans? (Eller han tok på seg kondom for anledningen.. Og ba meg gå til legen. Og jeg føler meg bare så ekkel. For han tok det opp denne gangen. "Det er nok verst for meg" sa han. Og jeg skjemmes så sykt.Men tror kaAnskje det kan være mellomblødninger som kommer fordi hormonene ikke er sterk nok. Isåfall hvaburde jeg gjøre? Blir skikkelig lite kjekt og Det var deilig og heit sex også når vi er ferdig helt til "der er det gammelt blod" noe som forklarer hvorfor jeg har gjort alt pleasingen i forholdet vårt i nesten 10 uker.. Iallfall too much info men noen som har erfaring fra det merket? Går det over etter menstruasjon? Dette ødelegger så enormt, og vil ikke ha et sexliv basert på at han ikkett for det der?, det er så flaut og ekkeltAnonymous poster hash: 169a5...3c3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 10 dager*Anonymous poster hash: e9b46...53e
Brimi Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Hvor gamle er dere? Synes han mensen er ekkelt også? Du kan jo ringe legen og høre. Også kanskje ta en sjekk. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Jeg synes du skal ta deg en tur til legen igjen dersom dette er noe som plager deg og du bekymrer deg over. Du kan også like godt vise denne kjæresten din døra mens du er i samme slengen. For noen usmakelige kommentarer. Han virker veldig umoden, og i stedet for at han kommer med slike kommentarer som får deg til å føle deg ekkel og skamfull, kan han heller ta det som en mann. Mellomblødninger er ikke så greit, men en gutt som krisemaksimerer over dette her, er det ingen kvinne som fortjener. Anonymous poster hash: 360fd...4e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå