AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 En kveld da jeg skulle sette meg på gulvet for å brette klær, gjorde jeg noe feil med foten min og jeg kjente en smerte på begge sidene av ankelen, som at jeg strekte noe. Og jeg har hadd vondt i ankelen siden da, men ikke på samme måte som rett etter at det skjedde. Jeg har ikke smerte når jeg går på foten, men når jeg holder den i ro, så gjør det gankse vondt...den føles hoven ut, men ser ikke sånn ut...hvis jeg beveger ankelen innover gjør det vondere, og den kjennes ganske stiv ut....har jeg forstuet den eller har jeg strekt den? Anonymous poster hash: bf7d2...430
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Det er mulig du kan ha strukket et leddbånd? Har du smerter på yttersiden eller innersiden av ankelen? Hvor på ankelen sitter smertene? Anonymous poster hash: bf7d2...430
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Det er mulig du kan ha strukket et leddbånd? Har du smerter på yttersiden eller innersiden av ankelen? Hvor på ankelen sitter smertene? Anonymous poster hash: bf7d2...430 Hei! Smertene sitter rett under ankelkulen på yttersiden av ankelen, føler egentlig at foten/ankelen blir verre etter hvert som dagene går. F.eks. når jeg går nedover en bakke/eller ned en trapp så bøyes på en måte ankelen eller hvordan jeg skal forklare det, og da øker smerten betraktelig. Anonymous poster hash: bf7d2...430
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Det er mulig du kan ha strukket et leddbånd? Har du smerter på yttersiden eller innersiden av ankelen? Hvor på ankelen sitter smertene? Anonymous poster hash: bf7d2...430 Haha, veldig morsom du søster! Driver å publiserer på min bruker Anonymous poster hash: bf7d2...430
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Kan nok strukket noe leddbånd, spesielt i festet rundt fibula. Det kan ta 6-8 uker før det heler seg. Prøv å ta det med ro og hold beinet over hjertehøyde når du sitter. Kombinasjon av kjøling og varming er godt, og kan speede opp helingen. Anonymous poster hash: 1a0c4...d96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå