Gå til innhold

G-punkt og tissing.. HJELP

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid slitt med å slappe skikkelig av og nyte sex. Jeg syns det er deilig, men har aldri fått orgasme sammen med partner. Jeg får alltid følelsen av at jeg kommer til å tisse på meg, og klarer ikke å slappe av. Så jeg har lest litt rundt på nett at det visstnok er en vanlig følelse å få før man kommer..

Jeg klarer ikke å slappe av sammen med partner, så jeg testet litt alene med et leketøy. Jeg fikk igjen følelsen av å måtte tisse og prøvde å bare slappe helt av. Kjente jo at det var intenst, også kjente jeg det rant. Men det var urin og følelsen jeg fikk når det skjedde var heller ikke så intens som jeg har forstått at en vaginal orgasme skal være. En klitoris orgasme er 1000 ganger mer intens enn det jeg følte hvertfall.

Noen som har opplevd det samme? Det var ikke mye som kom, men hvis jeg skal tisse på meg så kan jeg hvertfall aldri slappe av og nyte sexen ordentlig med typen..

Erfaringer?

Anonymous poster hash: c8529...936

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tisser på meg om jeg får en skikkelig klitoris orgasme og slapper helt av. Og det er urin, for det lukter urin.

Jeg må ha et håndkle under meg for å klare å nyte det skikkelig.

Anonymous poster hash: e3722...92c
Gjest Morello
Skrevet

Ikke drikk så mye rett før og gå på do før dere begynner, så kan du betrygge deg selv med at det ikke er så mye som kan lekke. Og ha et håndkle under, gjerne. ^^ 

Renner ikke urin fra meg i hvert fall, eller det lukter ingenting så antar det bare er glidemiddel, og jeg kommer ganske heftig.. Men er vel litt individuelt, men herregud, sex er mer enn kroppsvæsker og å se fin ut, ikke stress! Snakk med partneren om det også, hjelper veldig på å vite at dersom uhellet er ute er det ikke noen stor greie for ham eller henne. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tisser ikke på meg.. men det er jo ikke digg å ha sex med full blære, så jeg forsøker å ha tisset på forhånd :P

Jeg kan få vaginal-orgasme, men den er ikke like intens som klitoris-orgasmen. Men jeg føler at den varer litt lenger, og at den kommer lenger inne fra? Det er rett og slett godt på en litt annerledes måte.

Anonymous poster hash: f159d...eb5
AnonymBruker
Skrevet

Så jeg er ikke den eneste..

Jeg har riktignok aldri tisset på meg av en klitoris orgasme, men det er jo det samme som skjer..

Syns du ikke det er kleint sammen med partner? Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å slappe av. Kommer bare til å tenke på at jeg ikke må tisse på meg:(

AnonymBruker
Skrevet

Ikke drikk så mye rett før og gå på do før dere begynner, så kan du betrygge deg selv med at det ikke er så mye som kan lekke. Og ha et håndkle under, gjerne. ^^ 

Renner ikke urin fra meg i hvert fall, eller det lukter ingenting så antar det bare er glidemiddel, og jeg kommer ganske heftig.. Men er vel litt individuelt, men herregud, sex er mer enn kroppsvæsker og å se fin ut, ikke stress! Snakk med partneren om det også, hjelper veldig på å vite at dersom uhellet er ute er det ikke noen stor greie for ham eller henne. :)

Jeg tisser rett før sex. Men det kommer ut litt fordet. Litt forskjellig hvor mye som kommer. Det er ikke direkte hemmende, men det er ikke morsomt heller. Hvis jeg tar forholdsregler som håndkle under meg så går det greit.

Anonymous poster hash: e3722...92c

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Jeg fikk jo samme følelsen som jeg får når jeg har sex, da jeg føler jeg kommer til å tisse på meg. Og det sies at man da snart får orgasme, men jeg tviler sterkt på at det jeg følte var en orgasme. Ikke som du over her beskriver hvertfall.. Følte ingenting spesielt med det, annet enn at jeg tissa.

Jeg går også på do før sex..

Godt å vite at jeg ikke er den eneste..

Skrevet

Jeg har tisset på meg en gang jeg brukte vibrator på klitoris. Trodde også jeg skulle komme, men nope. Enda en grunn til at jeg avskyr å bruke vibrator!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...