Gå til innhold

Hvordan tar jeg kontakt med han(eldre mann)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har "jevnlig" møtt en mann jeg synes er så utrolig hyggelig. Møtte han første gang på et lokalt arrangement der jeg jobbet for ca 1 år siden. Vi snakket kjempelenge, og jeg ble senere med han hjem(uten at noe skjedde), vi bare snakket om alt mulig rart. Nå har jeg studert i utlandet et år, uten å ha noe kontakt med han. Traff han igjen for en uke siden på butikken, og vi pratet en liten stund. Nå i helga møttes vi igjen i et bryllup hvor jeg var servitør og han gjest. Han hadde drukket en del, men fortalte meg at han ikke klarer å slutte å tenke på meg osv, og om han fikk lov å ta kontakt med meg. Tok hånden min, trakk meg på fanget hans, strøk over ryggen osv.

De gangene vi har møttes tilfeldig har det vært en litt flørtete tone, lange blikk og jeg må innrømme at det har tent meg litt. Jeg er i midten av 20 årene og han er i slutten av 40/begynnelsen av 50 årene tipper jeg. 

Hva legger jeg i dette? Er han interessert, eller kan jeg ikke regne med det han har sagt i fylla? Jeg er ikke interessert i noe kjæresteforhold, og det tror jeg ikke han er med meg heller, men kunne godt tenke meg en flørt eller selksuelt forhold. Vet ikke om jeg er det engang, jeg har ingen erfaring med eldre menn, men blir veldig tent av tanken, selv om jeg er usikker på om jeg blir å synes det er "ekkelt" når jeg står midt oppi det. Tips?

Fant også ut at nummeret mitt ikke står i opplysningen, så han vil ikke kunne kontakte meg sånn, ikke har han facebook heller. Skal jeg kontakt han? Sende mld?

Anonymous poster hash: a577c...cf7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skulle ringe hjemmetelefonen og spørre kona hans om det er greit først? 

Anonymous poster hash: 4647c...8ff
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skulle ringe hjemmetelefonen og spørre kona hans om det er greit først? 

Vet godt hvem han er fra før, og han er verken gift eller kjæreste/samboer, så du kan vennligst spare deg for frekkheter! Herregud altså.

TS

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Åsen får du sendt melding når du ikke har tlfnr hans?

Anonymous poster hash: 8abf6...510

AnonymBruker
Skrevet

Åsen får du sendt melding når du ikke har tlfnr hans?

Jeg finner hans nummer på 1881, men han finner ikke mitt fordi jeg ikke er oppført der. Han spurte om han fikk lov å kontakte meg, og jeg tenkte ikke på at han ikke finner nummeret mitt.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner hans nummer på 1881, men han finner ikke mitt fordi jeg ikke er oppført der. Han spurte om han fikk lov å kontakte meg, og jeg tenkte ikke på at han ikke finner nummeret mitt. TS Anonymous poster hash: a577c...cf7

er vel bare å sende mld så får du sikkert svar

AnonymBruker
Skrevet

er vel bare å sende mld så får du sikkert svar

Vet bare ikke hva jeg skriver, til en på samme alder ville jeg skrevet "hva skjer" eller noe liknende, men blir usikker på å skrive det til en på 50. Tips?

AnonymBruker
Skrevet

Vet bare ikke hva jeg skriver, til en på samme alder ville jeg skrevet "hva skjer" eller noe liknende, men blir usikker på å skrive det til en på 50. Tips? Anonymous poster hash: a577c...cf7

nei det får du finne ut av selv

• Liker 1
Skrevet

Om siste gang du så han var i bryllupet, kan du vel spørre han om det?

AnonymBruker
Skrevet

Vet bare ikke hva jeg skriver, til en på samme alder ville jeg skrevet "hva skjer" eller noe liknende, men blir usikker på å skrive det til en på 50. Tips?

Der er du selv inne på noe viktig. Det er altfor stor aldersforskjell og dere komme ikke til å ha stort å dele av erfaringer i levd liv, altså ikke stort å snakke om selv om det virker sånn i en halvtime. Du skriver noe om flørt og tenning og det er vel alt en kan få ut av et slikt "forhold". 

• Liker 1
Skrevet

Skriv: hei, hvordan går det? Det var hyggelig forrige helg og lurte på om du ville bli med på ( feks) kino. Hilsen favorittservitøren din ( eller hva som helst som identifiserer deg)

Ikke bry deg om forrige taler som sier at dette forholdet ikke har potensiale. Dere kan ha masse felles og eneste måten å finne ut det på er å forsøke. Livet er for kort til å la kjærlighet gå forbi deg pga en bagatell!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bry deg om forrige taler som sier at dette forholdet ikke har potensiale. Dere kan ha masse felles og eneste måten å finne ut det på er å forsøke. Livet er for kort til å la kjærlighet gå forbi deg pga en bagatell!

Når ts trenger offentlig hjelp fra andre til å innlede en samtale med "en gammel mann" sier det seg selv at hun forsøker seg i feil aldersgruppe. Folk kan ikke sitte her og sende forslag til hva hun skal si  etter hvert for å holde hennes "samtale" i gang for henne. Det har neppe noe med kjærlighet å gjøre. Det er nok kun snakk om seksuell spenning og ikke noe annet. Gammel mann og ung jente er en gammel historie som alltid vil finnes. Sannheten er ofte hard å svelge. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Hyggelig å se deg igjen på bryllupet. :) Hilsen XXX 

Det er egentlig det eneste du trenger å skrive. Da ser han at du er interessert. 

Anonymous poster hash: c5982...069

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Der er du selv inne på noe viktig. Det er altfor stor aldersforskjell og dere komme ikke til å ha stort å dele av erfaringer i levd liv, altså ikke stort å snakke om selv om det virker sånn i en halvtime. Du skriver noe om flørt og tenning og det er vel alt en kan få ut av et slikt "forhold". 

Og hvorfor er det ille? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når ts trenger offentlig hjelp fra andre til å innlede en samtale med "en gammel mann" sier det seg selv at hun forsøker seg i feil aldersgruppe. Folk kan ikke sitte her og sende forslag til hva hun skal si  etter hvert for å holde hennes "samtale" i gang for henne. Det har neppe noe med kjærlighet å gjøre. Det er nok kun snakk om seksuell spenning og ikke noe annet. Gammel mann og ung jente er en gammel historie som alltid vil finnes. Sannheten er ofte hard å svelge. 

Du virker bitter. Hvorfor er det så galt at TS ønsker å involvere seg med en litt eldre mann? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes han høres ut som en gris når han drar en så ung servitør ned på fanget sitt mens hun er på jobb. Selv om han kjenner deg fra før, så ble det der en merkelig setting. Og menn på den alderen vil alltid synes at unge kvinner er nydelige.

Anonymous poster hash: de49d...dd4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes han høres ut som en gris når han drar en så ung servitør ned på fanget sitt mens hun er på jobb. Selv om han kjenner deg fra før, så ble det der en merkelig setting. Og menn på den alderen vil alltid synes at unge kvinner er nydelige.

Hva har dette med tråden å gjøre?

Anonymous poster hash: a8fc3...c6f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette med tråden å gjøre?

Det er ikke alle unge jenter som gjenkjenner en gris.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle unge jenter som gjenkjenner en gris.

Nei, du går jo anonymt så. Hvordan skulle vi kunne gjenkjenne deg? 

• Liker 2
Skrevet

Bare send han ei melding du, noe ala "hei, var hyggelig å møte deg i bryllupet, skal vi finne på noe en dag" hilsen XXXXX

Vi som er sånn ca 50, er ikke så veldig vanskelige skjønner du, sjelden vi er demente eller noe slikt :fnise:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...