Gå til innhold

Langhelg i Europa (gravid), tips til byer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og mannen skal feire ett års bryllupsdag i oktober, og har i den anledning lyst til å ta oss en langhelg til en eller annen by i Europa. I oktober vil jeg være litt under halvveis i graviditeten, så det hadde vært en fordel om det ikke er for varmt dit vi skal, da jeg ikke takler varme så godt for øyeblikket! Det hadde også vært koselig å kunne gå i noen fine babybutikker, og klesbutikker. 

Ellers er vi ute etter god mat, bra shopping, fine, men ikke alt for dyre hotell, litt kultur hadde også vært kjekt. 

Jeg prøver å se på noe annet enn London (min absolutte favorittby!)  :fnise:

Noen gode ideer? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Haaploes
Skrevet

Praha, Paris, Wien, Berlin...det er vel ingen av de europeiske storbyene som ikke har det du spør etter. Slår et slag for Wien eller Praha.

Gjest Linaria
Skrevet

Edinburgh! London var min absolutte favorittby til jeg besøkte Edinburgh. Nå greier jeg ikke å holde meg borte derfra. 

Gjest Birti
Skrevet

Jeg ble faktisk skikkelig positivt overrasket over Bratislava. Kjempekoselig gamleby, god mat, råbillig og - for shoppingen; kort vei til en ENORM outlet rett inn i Østerrike. Absolutt verdt å sjekke ut! Vi bodde på fire stjerners hotell med svømmebasseng og betalte vel kanskje 900 kr/natta for dobbeltrom med frokost. Gøyalt med en by som ikke har såå sjukt mange turister også synes jeg - også er det jo luksus når massasjen koster så lite at man kan gjøre det hver dag! ;-)

Skrevet

Tuusen takk for konkrete tips! Skal sette meg ned å lese litt :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...