Gå til innhold

Uten BH

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ekkelt eller forstyrrende hvis en kvinne går uten bh på gata? Dvs at hun har på en topp, men har valgt å ikke ta på BH under. Jeg synes det kan være behagelig å ikke ta på BH fra tid til annen, men vil ikke at andre skal synes det er sjenerende. 

Anonymous poster hash: f066d...1f3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor store brystene er, og hvilken topp. 

Anonymous poster hash: 7906a...5e6
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Er det ekkelt eller forstyrrende hvis en kvinne går uten bh på gata? Dvs at hun har på en topp, men har valgt å ikke ta på BH under. Jeg synes det kan være behagelig å ikke ta på BH fra tid til annen, men vil ikke at andre skal synes det er sjenerende. 

Dette mener jeg du absolutt burde gjøre. Har aldri forstått greia med en bh, hvorfor skjule noe så vakkert?

Ja, mulig det hadde vært litt forstyrrende for menn hvis alle kvinner begynte å gå uten bh, men over tid så ville menn blitt vant til det.

Endret av hocane
  • Liker 2
Skrevet

Jeg som kvinne synes det er litt ufint når brystvortene synes gjennom klær på andre kvinner. Spesielt hvis stoffet i klærne er veldig avslørende. Blir rett og slett litt brydd av det, men hver sin smak :)

• Liker 10
Gjest makar
Skrevet

Hvis man har store bryster, syns jeg man skal bruke BH offentlig. Jeg går uten av og til, men har ikke så store bryster. Passer på at brystvortene ikke er så synlige.

Skrevet

Selv bruker jeg alltid BH for jeg ser veldig rar ut uten, men hvis du ikke vil synes jeg du skal drite i hva alle synes. Jeg har aldri hørt noen klage over at andre ikke bruker BH, så hvis folk reagerer, omgir du deg med feil type folk

• Liker 1
Gjest Fl0werp0wer
Skrevet

Jeg føler meg selvsagt mest komfortabel med BH på, men går aldri med det hjemme når bare jeg og samboeren er hjemme. Hender også at jeg går uten om jeg bare skal en kjapp tur på butikken osv.

Gjest Andrea93
Skrevet

Jeg trives igrunn best uten, og har bare en beskjeden B-cup, så føler ikke det ser vulgært ut selv om jeg går mye uten. Går dog alltid med dersom jeg er på jobb eller i andre situasjoner hvor det kreves at jeg fremstår helt profesjonell. Hjemme, til hverdags og på fest går jeg gjerne uten :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det sjenerer ikke meg.

Anonymous poster hash: 18c17...9fe

Gjest Morello
Skrevet

Om folk blir forstyrra av å se et par pupper gjennom klærne er det deres problem, spør du meg.. Går ofte uten bh jeg, sikkert med topper over som ikke sømmer seg ifølge flerparten her også, og om noen synes det er veldig hyggelig eller veldig ekkelt gjør det ikke meg noe. ^^

Gjest makar
Skrevet

Jeg trives igrunn best uten, og har bare en beskjeden B-cup, så føler ikke det ser vulgært ut selv om jeg går mye uten. Går dog alltid med dersom jeg er på jobb eller i andre situasjoner hvor det kreves at jeg fremstår helt profesjonell. Hjemme, til hverdags og på fest går jeg gjerne uten :)

Hva med brystvortene, bryr du deg om at de synes?

Skrevet

Om folk blir forstyrra av å se et par pupper gjennom klærne er det deres problem, spør du meg.. Går ofte uten bh jeg, sikkert med topper over som ikke sømmer seg ifølge flerparten her også, og om noen synes det er veldig hyggelig eller veldig ekkelt gjør det ikke meg noe. ^^

Endelig en kvinne som har rett holdning!

Skrevet

går uten bh om jeg har topper/kjoler som ikke har stropper osv, men bruker alltid nipple cover under slik at brystvortene ikke syntes gjennom

Skrevet

Som mann syns jeg det er helt greit at dere går uten

• Liker 1
Gjest Gjest_mann1979
Skrevet

Forstyrrende ! Da vi menn kun kan konsentrere oss om bare 2 ting på en gang, mister fokus på alt annet ;)

Skrevet

Det kommer helt an på hva slags klær. Synes det er viktig å ha på bh dersom toppen er gjennomsiktig, har avslørende stoff eller er veldig stram slik at brystvortene kan synes. Samme "regler" som for menn egentlig.

Jeg går ofte uten bh, men da bare med klær hvor man ikke kan se at jeg går uten bh uansett. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker også å gå uten, men gjør det bare offentlig hvis jeg har på en genser der brystvortene ikke synes igjennom. Jeg synes det kan se litt harry ut hvis brystene er store, faktisk nærmest usexy, selv om jeg skulle ønske jeg kunne si at det er vakkert... Kanskje fordi de fleste som går uten (der det synes) er litt sånne hippiaktige folk som ser litt småskitne ut og ammer barn til de er fem år? Jeg vet, det er ekstremt fordomsfullt og jeg kan ikke tro jeg skrev det, men det gjorde jeg visst...

Selv om jeg liker å gå uten selv! Logisk.

Skrevet

Selv syns jeg det ser litt tacky ut, noen ganger komisk når personen har pupper som har litt merkelig form

Men det er ikke noe jeg gidder å henge meg opp i eller bruke energi på akkurat. Herregud, folk får gjøre som de vil, akkurat som at jeg aldri ville gått uten bh

AnonymBruker
Skrevet

Om noen synes det er sjenerende kan de ta seg en bolle. Flere steder i verden har ikke kvinner bh, knapt klær, uten at noen har problemer med det. Ingen sjenerte seg til døde av de frittgående puppestellene her til lands på syttitallet heller. Ergo er det å bli brydd et valg man tar. Velger noen å finne det sjenerende så er det deres problem - ikke ditt. 

Anonymous poster hash: 76c96...786
Gjest lipgloss
Skrevet

ser ikke at det skulle være så gale,sikkert noen menn som vil glane litt,men det gjør vell ikke så mye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...