AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Jeg har sa vondt i hode. Ingen smertestillende som hjelper. Kastet opp annen hver time. Ligger i senga på et mørkt rom. Vondt å røre på seg. Skjeldent jeg er syk men kan ikke huske omgangssyken var så vond:(Anonymous poster hash: fecb5...981
Florence Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Det er nok migrene ja. Bestill time hos legen din når du er bedre, så kan du få medisiner som kan hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Det er nok migrene ja. Bestill time hos legen din når du er bedre, så kan du få medisiner som kan hjelpe. Er det noe jeg kan gjøre som hjelper nå da??? Fant panodil 1g i skapet, kan den være sterk nok til å ta vekk hodepinen? Uutholdelig smerte, aldri hatt sann her før:(Anonymous poster hash: fecb5...981
SoftKitty Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Hvor gammel er du? Er det første gang du har så vondt i hodet? Det kan være lurt å ta en tur til legen når du føler deg bedre, for å høre om det kan være migrene eller noe annet de trenger å sjekke 1g panodil er ikke farlig å ta. Forsøk også noe kaldt på pannen (hvis du har noe frossent du kan ta i et håndkle feks), det lindrer veldig mot migrene. Ikke sitt på pc/mobil, og forsøk å sove.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Hvor gammel er du? Er det første gang du har så vondt i hodet? Det kan være lurt å ta en tur til legen når du føler deg bedre, for å høre om det kan være migrene eller noe annet de trenger å sjekke 1g panodil er ikke farlig å ta. Forsøk også noe kaldt på pannen (hvis du har noe frossent du kan ta i et håndkle feks), det lindrer veldig mot migrene. Ikke sitt på pc/mobil, og forsøk å sove. 31 år. Samboeren min fikk de tablettene for noen år siden. Har aldri hatt slike smerter før. Vondt å ligge rolig. Hvor lenge kan det her vare? Begynte kl 6 på morgen i dagAnonymous poster hash: fecb5...981
Sugerøret Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Migrene kan det helt klart være ja. Da finnes det forskjellige medisiner du kan få.Be om henvisning til nevrolog som kan migrene.God bedring Ibux kan om du tåler det,hjelpe litt .men om det er kraftig anfall,så er det som å ta sukker..
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #7 Skrevet 22. juli 2015 Migrene kan det helt klart være ja. Da finnes det forskjellige medisiner du kan få.Be om henvisning til nevrolog som kan migrene.God bedring Ibux kan om du tåler det,hjelpe litt .men om det er kraftig anfall,så er det som å ta sukker.. Takk. Har aldri hatt så sterke smerter i hode. Vondt i øya også.best å ha de igjen. Har tatt ibux 3 ganger siden kl 6, men jeg kaster opp også så redd jeg har kastet opp tablettene. Har prøvd å ta panodil nå. Hvor lenge varer dette??? Anonymous poster hash: fecb5...981
Sugerøret Skrevet 22. juli 2015 #8 Skrevet 22. juli 2015 (endret) et migrene anfall kan vare fra noen timer til 72 timer. etter som dette er ditt første anfall,pleier de å gå over relativt raskt. Blir du ikke bedre innen noen timer,så ring legevakta.De har sterkere medisiner Endret 22. juli 2015 av Kårky
SoftKitty Skrevet 22. juli 2015 #9 Skrevet 22. juli 2015 Hvis du er 31 og aldri har hatt migrene før, og ikke får noe hjelp av smertestillende, så kan det være greit å ringe legevakten og spørre hva de tenker. Ikke for å skremme deg, men jeg har hørt at om man ikke vanligvis har migrene og får akutte hodesmerter som kan beskrives som "de verste smertene man har hatt" så bør man kontakte lege for sjekk. Jeg tror også at man vanligvis får migrene når man er yngre enn 31? Jeg fikk det ikke før jeg var 26 eller noe altså.. Lengden på migreneanfall kan variere veldig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå