Mippi Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Jeg blir veldig sensitiv under menstruasjonen og lurer på hvilken menskopp som er mykest? Koppen jeg har er ikke spesielt myk, OrganiCup, og det gjør rett og slett utrolig vondt å sette den inn. Jeg blør også mye første dagen, men ikke resten av perioden. Så derfor ser jeg ikke etter den største og mykeste, bare den mykeste. Opplever også at OrganiCup-en ikke slår seg opp når jeg har satt den inn. Den ligger sammenklemt. Hvordan unngår jeg dette? Jeg er ikke stor nok til å klare å rote rundt inni der med flere fingre, så det tar så lang tid å få koppen til å slå seg opp og sitte riktig. Dette er ekstremt ubehagelig ettersom jeg samtidig er ekstra sensitiv.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Her finner du en oversikt/mykhetsskala: http://menskopp.org/hvordan%20velge%20riktig%20kopp.html For meg hjelper det å vri bunnen rundt en gang eller to, evt. å skyve den innover. Anonymous poster hash: 597ac...454
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Jeg har Lunette i både str. small og large. Den i str.Large er grusom,alt for stor og hard.Jeg lå i fødestilling på badet og skrek mens kjæresten min prøvde å dra den ut,og tenkte at jeg aldri skal få barn når denne lille saken gjør SÅ vondt å dra ut.Etterpå var vi ganske sjokkerte begge to. Etter noen år tok jeg mot til meg og prøvde Lunette str. small og den er mye mykere (og mer enn stor nok).Jeg hadde kikket på linken over på forhånd,så jeg visste den i small var mye mykere enn Large.Jeg kan anbefale Lunette i str. small hvis du ser etter en myk kopp Anonymous poster hash: a2004...2e8
Sandie Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 (endret) Jeg lå i fødestilling på badet og skrek mens kjæresten min prøvde å dra den ut,og tenkte at jeg aldri skal få barn når denne lille saken gjør SÅ vondt å dra ut.Etterpå var vi ganske sjokkerte begge to. Anonymous poster hash: a2004...2e8 Du skal ikke dra den ut,men bryte vakuumet og brette den sammen før du løfter den forsiktig ut. Ikke rart at det der gjorde vondt. Endret 2. august 2015 av Sandie 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå