AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Jeg har i det siste gått til en psykolog og lurer om det er vanlig å føle seg mer dum og verdiløs etter timen en før?. Jeg snakker og etter timen angrer jeg på alt jeg sa. jeg vet ikke hva jeg skal si heller. Det føles som jeg lyver for jeg pynter på sannheten for å framstå bedre eller mer tragisk en det jeg egentlig føler. .... Det er en hyggelig dame, men jeg føler jeg ikke får noe ut av det. Er lit redd hun skal le eller bare avslutte behandlingen også. Anonymous poster hash: c094f...c4d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Den følelsen du har er nok ganske vanlig. Du åpner deg opp for noen. Kanskje du snakker om noe du ikke har fortalt andre om. Det kan føles usikkert og rart, flaut og sårbart. Gi det litt tid. Drøft med psykologen hva dere skal fokusere på i samtalene og hva planen for behandlingen er. Anonymous poster hash: a400e...fbb
Gjest Wilma89 Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Vær åpen og ærlig om hvordan du føler det etter du har vært hos henne. Jeg hadde det også sånn i begynnelsen, men føler jeg meg alltid mye bedre. Ikke pynt på sannheten, da får du ingenting ut av det i det lange løp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå