Gjest makar Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Damer: Hvor viktig er mannens orgasme for dere og hva gjør dere for at han skal få orgasme om du kommer først?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Jeg hadde ikke hatt samme utbytte av sexen om mannen ikke hadde kommet. Jeg kommer først i 99 % av tilfellene, da han holder igjen til jeg har kommet. Så fortsetter vi enten i samme stilling eller i en annen stilling han ønsker til han kommer. Ofte ønsker han å bli ridd, noe jeg selvfølgelig gjør. Anonymous poster hash: 431e1...0af
FantasDick Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Veldig viktig. Jeg gjør "alt" for at han også skal komme om jeg kommer først. Nå er han veldig lett å få til å komme, så har ikke måttet jobbet så veldig for det, men er villig til det - tanken som teller?
Gjest makar Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Veldig viktig. Jeg gjør "alt" for at han også skal komme om jeg kommer først. Nå er han veldig lett å få til å komme, så har ikke måttet jobbet så veldig for det, men er villig til det - tanken som teller? Enig Kjæresten min kommer som oftest først. De gangene jeg kommer først syns jeg han fortjener at jeg "står på" for hans orgasme, siden han gjør det for meg
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Jeg hadde blitt stresset om jeg ikke fikk mannen til å komme. Jeg ville ha gjort mye for å få det til. Har opplevd en gang med en ons at det ikke gikk for han, og selv om jeg var full, plaget det meg litt. Det gikk morgenen etter, og han sa selv at han aldri fikk orgasme i fylla. Ellers har jeg vel alltid opplevd at mannens orgasme har kommet litt for fort....Anonymous poster hash: 2195f...25a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå