Gå til innhold

P-pillemerker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket p-pillemerke bruker du, og hvilke bivirkninger/fordeler har du opplevd med dette merket?

Anonymous poster hash: 9c696...051

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Microgynon - ingen

Anonymous poster hash: 8e499...e5e
AnonymBruker
Skrevet

Mercilon, ingen.

Anonymous poster hash: 1226b...6c6

AnonymBruker
Skrevet

Microgynon- mellomblødninger, større bryster, noe humørsvningninger

Anonymous poster hash: 84d0f...96a

AnonymBruker
Skrevet

Microgynon: litt kvalme i starten, flatt humør, null sexlyst, ømme byster.

P-plaster: ingen bivirkninger. Var veldig fornøyd, men synes at plasteret satt dårlig.

Yasmin: Kvalme i starten, tar lenger tid før blødningen stopper etter uka er ferdig. Ellers greit.

Anonymous poster hash: f1b8d...870
AnonymBruker
Skrevet

Yasmin - ingen bivirkninger, måtte slutte pga migrene

Cerazette - griner for ingenting, abolutt ingenting. Tenkte det ville gå over etterhvert, men neida. Skikkelig irriterende når jeg ikke kan snakke med folk uten å kjenne at tårene presser på. Du kan tro det har vært kjekt for meg å snakke med psykolog om søvnproblemer mens jeg sitter å hulker helt uten grunn, og hun tror jeg unnskylder meg bare fordi jeg syns det er flaut å be om hjelp. I tillegg er søte katter på youtube, feilbehandlede folk på tv2 hjelper deg, triste saker i avisen, mat som koker over, at jeg begynner å bli trøtt osv grunner til at det renner i strie strømmer. Skal slutte på dem så snart neste gyn time er overstått, drittpiller! (Ikke hatt mellomblødninger som andre sliter med, og har vært uten mensen i ett år. Men heller blødning enn grining, tro det eller ei)

Anonymous poster hash: f0361...da0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...