AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Hvilket p-pillemerke bruker du, og hvilke bivirkninger/fordeler har du opplevd med dette merket?Anonymous poster hash: 9c696...051
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Microgynon - ingen Anonymous poster hash: 8e499...e5e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Mercilon, ingen. Anonymous poster hash: 1226b...6c6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Microgynon- mellomblødninger, større bryster, noe humørsvningninger Anonymous poster hash: 84d0f...96a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Microgynon: litt kvalme i starten, flatt humør, null sexlyst, ømme byster. P-plaster: ingen bivirkninger. Var veldig fornøyd, men synes at plasteret satt dårlig. Yasmin: Kvalme i starten, tar lenger tid før blødningen stopper etter uka er ferdig. Ellers greit. Anonymous poster hash: f1b8d...870
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Yasmin - ingen bivirkninger, måtte slutte pga migrene Cerazette - griner for ingenting, abolutt ingenting. Tenkte det ville gå over etterhvert, men neida. Skikkelig irriterende når jeg ikke kan snakke med folk uten å kjenne at tårene presser på. Du kan tro det har vært kjekt for meg å snakke med psykolog om søvnproblemer mens jeg sitter å hulker helt uten grunn, og hun tror jeg unnskylder meg bare fordi jeg syns det er flaut å be om hjelp. I tillegg er søte katter på youtube, feilbehandlede folk på tv2 hjelper deg, triste saker i avisen, mat som koker over, at jeg begynner å bli trøtt osv grunner til at det renner i strie strømmer. Skal slutte på dem så snart neste gyn time er overstått, drittpiller! (Ikke hatt mellomblødninger som andre sliter med, og har vært uten mensen i ett år. Men heller blødning enn grining, tro det eller ei) Anonymous poster hash: f0361...da0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå