AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Har en BMI på 42,3 og har slitt lenge med å komme ned i vekt. Vurderer derfor slankeoperasjon (har lest alle ulempene med dette og er klar over at livsstilen endres). Det jeg lurer på, er hvor lang ventetiden er ved offentlig sykehus? Og om ventetiden er mindre på et annet sykehus enn det lokale sykehuset én hører til, er det mulig å reise å operere der?Anonymous poster hash: faca6...1bd
ClosedParadise Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Det tror jeg du kan sjekke på fritt sykehusvalg? Det er jeg ikke helt sikker på.. Snakk med legen din om andre mulige steder, da kan han henvise deg til en annen region evt. Ønsker deg all lykke til videre
Gjest Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 (endret) Jeg valte å bli operert privat på Ulriksdal Sykehus i Bergen, og da gikk det 4 uker fra første undersøkelse til jeg lå under gastrokirurgens kniv. Kort tid, men denne operasjonen hadde jeg mentalt forberedt meg på i 2 år. Jeg tror det kan være en fordel at det tar litt tid, for det er ikke bare kropp og mat som forandres, men hele tankesettet rundt mat og ernæring må også bearbeides. Jeg ser at for de som ikke klarer den omstillingen i hodet, dessverre ender med å gå opp igjen i vekt til der de var i utgangspunktet. Trist for den det gjelder og bortsløste ressurser fra det offentlige. Endret 22. juli 2015 av Erica
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå