AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Hva kjennetegner en psykose - hva er kriteriene for å oppfylle kriteriene til en psykose? Har en kamerat som er helt paranoid over.bisarre ting.. Anonymous poster hash: 66c1a...03e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Hva kjennetegner en psykose - hva er kriteriene for å oppfylle kriteriene til en psykose? Har en kamerat som er helt paranoid over.bisarre ting..Anonymous poster hash: 66c1a...03e http://www.tips-info.com/hva-er-psykose/ Du kan også kontakte TIPS på tlf eller e-post 51 51 59 59 Ukedager 08:00 - 15:00 Anonymous poster hash: 0acbc...09b 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #6 Skrevet 21. juli 2015 Realitetsbrist, kort fortalt. TIPS var et godt råd! Anonymous poster hash: f78fd...371 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #7 Skrevet 21. juli 2015 Realitetsbrist, kort fortalt. TIPS var et godt råd!Anonymous poster hash: f78fd...371 Takk for tilbakemeldingen! "Trenger du hjelp?TIPS gir råd og veiledning dersom du er bekymret for at du selv eller noen du kjenner har psykiske problemer." http://www.tips-info.com/trenger-du-hjelp/ Anonymous poster hash: 0acbc...09b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #8 Skrevet 21. juli 2015 Takk for tilbakemeldingen! "Trenger du hjelp?TIPS gir råd og veiledning dersom du er bekymret for at du selv eller noen du kjenner har psykiske problemer." http://www.tips-info.com/trenger-du-hjelp/ Anonymous poster hash: 0acbc...09b Fra linken over: "TIPS Vestfold tlf. nr. 33375950. Alle som er bekymret for at en selv eller noen man kjenner kan være i ferd med å utvikle en psykoselidelse kan ta kontakt. Det kan for eksempel være pasienten selv, familie, venner, lærer, helsesøster, fastlege eller andre. Den som tar kontakt velger selv om man vil være anonym eller ikke. TIPS er et lavterskeltilbud og det er ikke nødvendig med henvisning fra fastlege for å kontakte TIPS." Anonymous poster hash: 0acbc...09b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #9 Skrevet 21. juli 2015 Hva kjennetegner en psykose - hva er kriteriene for å oppfylle kriteriene til en psykose? Har en kamerat som er helt paranoid over.bisarre ting..Anonymous poster hash: 66c1a...03e Du kan også poste spørsmål på http://forum.doktoronline.no/index.php?/forum/7-psykiatri/ og få svar fra psykiateren der (gratis) og diskutere med brukere av forumet og få tips , info og råd. Anonymous poster hash: 0acbc...09b
anneira Skrevet 21. juli 2015 #10 Skrevet 21. juli 2015 Bizzare... Vet ikke om kameraten mon han psykose, men det kan være så mye forskjellig. På KG ksn det komme mye rart. Jeg vet ikke om dette, men jeg har en venn som.er helt besatt av å tro han kommer til å drepe noen,.Men Jan er det snilleste mennesker man kan tenke seg. Det.provoserer Jan når jeg sier det, for da er det som om jeg ikke tror på han når han faktisk er i stand til å drepe et.menneske når.stemmene han.hører.er.for.intense. Han tror han kan gjære det uten.å være.bevisst. Noen.ganger.går.det helt.over styr, og han må flere ganger om dagen sjekke om det ligger kroppsdeler der i tilfelle han har.gjort noe.han ikke husker Creepy! Er det dette som er vrangforestillinger eller er det tvang?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #11 Skrevet 21. juli 2015 Bizzare... Vet ikke om kameraten mon han psykose, men det kan være så mye forskjellig. På KG ksn det komme mye rart. Jeg vet ikke om dette, men jeg har en venn som.er helt besatt av å tro han kommer til å drepe noen,.Men Jan er det snilleste mennesker man kan tenke seg. Det.provoserer Jan når jeg sier det, for da er det som om jeg ikke tror på han når han faktisk er i stand til å drepe et.menneske når.stemmene han.hører.er.for.intense. Han tror han kan gjære det uten.å være.bevisst. Noen.ganger.går.det helt.over styr, og han må flere ganger om dagen sjekke om det ligger kroppsdeler der i tilfelle han har.gjort noe.han ikke husker Creepy! Er det dette som er vrangforestillinger eller er det tvang? Får kameraten din behandling? Det kan være tvangstanker. Anonymous poster hash: 0acbc...09b
anneira Skrevet 21. juli 2015 #12 Skrevet 21. juli 2015 Han får behandling, men det er Så komplekst... Han hører stemmer som befaler han til å gjøre bisarre ting og IT makes sende for han. Når han kommer til "fornuft" finkjemmer han fryseboksen for kroppsdeler fordi han er dønn sikker på at han har drept.noen, kutta de i biter og lagt i fryseren. Kam det være.en blanding av tvang.og vrangforestillinger?
anneira Skrevet 21. juli 2015 #13 Skrevet 21. juli 2015 Han får behandling, men det er Så komplekst... Han hører stemmer som befaler han til å gjøre bisarre ting og IT makes sende for han. Når han kommer til "fornuft" finkjemmer han fryseboksen for kroppsdeler fordi han er dønn sikker på at han har drept.noen, kutta de i biter og lagt i fryseren. Kam det være.en blanding av tvang.og vrangforestillinger?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #14 Skrevet 21. juli 2015 Han får behandling, men det er Så komplekst... Han hører stemmer som befaler han til å gjøre bisarre ting og IT makes sende for han. Når han kommer til "fornuft" finkjemmer han fryseboksen for kroppsdeler fordi han er dønn sikker på at han har drept.noen, kutta de i biter og lagt i fryseren. Kam det være.en blanding av tvang.og vrangforestillinger? Jeg vet ikke. Har han fortalt sin behandler om det som du forteller her? Evt kunne du postet det du skrev her, på forum for psykiatri på Doktoronline for å få svar på dine spørsmål. Anonymous poster hash: 0acbc...09b
anneira Skrevet 21. juli 2015 #15 Skrevet 21. juli 2015 God idé, det.blir kanskje mer rette forum for dette
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #16 Skrevet 21. juli 2015 God idé, det.blir kanskje mer rette forum for dette Tror nok at du vil få mye bedre hjelp der, med det du ønsker svar på. Lykke til! Det er fint at du er en god venn for kameraten din og prøver å hjelpe han Anonymous poster hash: 0acbc...09b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #18 Skrevet 22. juli 2015 Han får behandling, men det er Så komplekst... Han hører stemmer som befaler han til å gjøre bisarre ting og IT makes sende for han. Når han kommer til "fornuft" finkjemmer han fryseboksen for kroppsdeler fordi han er dønn sikker på at han har drept.noen, kutta de i biter og lagt i fryseren. Kam det være.en blanding av tvang.og vrangforestillinger? Håper ikke du brukte ekte fornavn på kameraten din i forrige innlegg. Sånt gjør man bare ikke.Anonymous poster hash: 0e57b...ff7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå