Gå til innhold

Hvor mange poeng klarer du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

fyfyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!! jeg syntes litt synd på deg som hadde vært så snill og lagt inn spill og greier og satt meg derfor ned for å prøve og senere også besvare deg.. men jeg trekker den snillheten tilbake...

Skrevet
fyfyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!! jeg syntes litt synd på deg som hadde vært så snill og lagt inn spill og greier og satt meg derfor ned for å prøve og senere også besvare deg.. men jeg trekker den snillheten tilbake...

Hmmm? Lot være å prøve jeg nå.. Turte ikke..hehe..

Skrevet

:o er skikkelig svimmel og irritert nå......

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg velger å ikke åpne den linken. :sjarmor:

Skrevet
:forvirra: Trodde jeg skulle bli skikkelig testet her, jeg! Skulle jeg hatt lyd, kanskje?
Skrevet
Jeg velger å ikke åpne den linken.  :sjarmor:

Jeg også. :roll:

Skrevet

Har ikke den trådløse musa tilgjengelig, så dette gikk meeget dårlig på min bærbare med fastmus :ler:

Skrevet

HAHAHAHA LoL!! den var seriøst kongerå!! :P:ler:

her er noen andre humorsider som er bra:

www.tull.no og www.funnyjunk.com ( "laughing cat" på funnyjunk MÅ dere bare få med dere! dør av latter hver gang jeg ser den katta) 8)

Skrevet

Med min to-åring på fanget skulle jeg ta denne testen. Håper ikke h*n tok skade.

Hilsen BritElin

Skrevet

SHIT! :o

At jeg ikke leste lenger enn første innlegg.... :eeeh:

Skrevet
Med min to-åring på fanget skulle jeg ta denne testen. Håper ikke h*n tok skade.

Hilsen BritElin

Så klart er jo dette kjipt hvis det skjer, men det hadde ikke vært så morsomt hvis jeg hadde skrevet "OBS dette er en spøk, etter så og så mange tester kommer en syk mink til å skrike til deg"

Men jeg beklager, har det blitt noe skade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...