Gå til innhold

Brunt utflod - LEI!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann jenter, har dere noen erfaringer ang. dette?

80% av gangene etter sex med kjæresten min får jeg de dagene etter brunt utflod.

Den utfloden/blødningen kan vare opp til en uke, og nå begynner jeg å bli fryktelig lei, er lite morsomt å ha det sånn..

Jeg har vært hos legen, og alle prøver var normale, så ikke noe kjønnsykdommer eller celleforandringer.

Har ikke hatt dette problemet her før jeg ble sammen med han, men han her er bedre utstyrt enn min forje kjæreste, så kan være det at han er mer oppe å hilser på livmortappen og siden jeg har hormonspiral, så har jeg jo den tråden fra den der også

Takk på forhånd.

Anonymous poster hash: 69d46...c14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen burde da kunne hjelpe deg med dette? De skal kunne skjekke deg grundigere.

• Liker 1
Skrevet

Legen burde da kunne hjelpe deg med dette? De skal kunne skjekke deg grundigere.

Er enig det, hun nevnte når jeg var og tok prøvene at hun kunne henvende meg til gynokolog. 

Men måtte jo vente 1 uke for å få svar, og når de var inne, så ringte de meg fra legekontoret og da var det legesekretæren som ringte meg. Men da ble det ikke snakket om noe videre henvendelse. Men ser ut til at jeg må ringe dem igjen... dritt lei av måtte mase om ting. Så derfor tenkte jeg skulle høre om det var noe logisk forklaring på det.. Har googlet litt og funnet svar som "sjokolade syster" som sprekker og "østrogen mangel i sjeden, og det menneske fikk noe vagitorirer for det.. men jeg er 27 år da. så syns det høres merkelig ut med hormonmangel.

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt, mange sliter med dette.

Du kan få rifter, eller irritere slimhinner i skjeden og/eller livmorhals/tappen.

Anonymous poster hash: d3143...c80
AnonymBruker
Skrevet

Det der skjedde ofte med meg når jeg hadde kobberspiral. Jeg prøvde 3 forskjellige innsettelser og tre forskjellige gynekologer med noen år mellom. Enda kjedeligere er at det ble betennelser utav det og det lukter jo litt så prevensjon dobbelt opp. Noen ganger stakk partneren seg på tuppen også og begynte å blø han også. Kjempegøy.

Anonymous poster hash: 429b4...2df

AnonymBruker
Skrevet

Det der skjedde ofte med meg når jeg hadde kobberspiral. Jeg prøvde 3 forskjellige innsettelser og tre forskjellige gynekologer med noen år mellom. Enda kjedeligere er at det ble betennelser utav det og det lukter jo litt så prevensjon dobbelt opp. Noen ganger stakk partneren seg på tuppen også og begynte å blø han også. Kjempegøy.

Ikke noe ubehaglig lukt her i hvert fall... helt normalt på det område.. bare den jævla utfloden

Anonymous poster hash: a27ca...944

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe ubehaglig lukt her i hvert fall... helt normalt på det område.. bare den jævla utfloden

Det er vel blod som blir brunt fordi det kommer sent ut.

Skrevet

Går du på p-piller? Utsetter du mensen med de? Jeg får også mellomblødninger som du beskriver hvis jeg utsetter for mange ganger på rad

AnonymBruker
Skrevet

Går du på p-piller? Utsetter du mensen med de? Jeg får også mellomblødninger som du beskriver hvis jeg utsetter for mange ganger på rad

Nei, har hormonspiral

AnonymBruker
Skrevet

Fordel å lese hva ts spør om og gir av opplysninger før dere svarer i tråde.

Når du hae spiral så ligger trådene og "beveger seg" under sex. Da kommer det naturlig mikroskopiske mengder blod fra livmorhalse og livmoren ned i skjeden. Dette jlander seg med skjedens naturlige utflod og kommer ut. Skal du unngå dette, må du fjerne spiralen. Trådene må være der for å få spiralen ut igjen, så de er ikke noe å gjøre noe med.

Anonymous poster hash: 3073b...f4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...