Gå til innhold

Hvorfor er flere menn enn kvinner single?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Det bare virker slik, fordi single menn ofte er veldig synlige, sutrete, bitre og desperate. Single kvinner bare nyter livet.

Anonymous poster hash: 3ccb3...fa6

 

Haha! Ja, det ser vi jo masse av her inne på kvinneguiden ;-).

Anonymous poster hash: 5e1ea...421

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det flere menn eller flere kvinner i Norge? I verden? Hvis det er 101 menn per 100 kvinner så er det jo flere single menn.

Det er flere menn enn kvinner på bygda i Norge, mens i Oslo/i byene er faktisk antallet kvinner høyere.

Jeg husker ikke hvor jeg fant denne statistikken, men jeg mener det var fra et pålitelig sted.

 

Sannsynligvis er det da flere single kvinner i Oslo, mens på bygda er det flere single menn.

Anonymous poster hash: 5e1ea...421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten er at det finnes en betydelig ubalanse i forhold til tilbud og etterspørsel for kvinner kontra menn. Utseendet er det som ødelegger det rettferdige markedet.

 

Ingen kvinner vil ha menn i utseendekategori 1-4.

Noen menn velger å ta til takke med kvinner i utseendekategori 1-4.

 

Kvinnene som ikke vil ha stygge menn vil heller være sloppy seconds for menn i utseendekategori 6-10.

Rundt halvparten av de spedalske 1-4 mennene skaffer\kjøper seg kone fra utlandet mens resten velger å leve videre i en bitter ufrivillig sølibat-tilværelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men det kan kanskje også være at de mest "populære" mennene "resirkuleres" hyppigere blant kvinner, og at en da kanskje får inntrykk av at det er en del menn som alltid er single fordi ingen kvinner velger dem, mens flere kvinner er kanskje single i kortere perioder fordi de "venter" på en "resirkulert" mann...?

 

Vet om en bekjent som f.eks. har ti barn med fem forskjellige damer... Jeg ville aldri i verden hatt en så uansvarlig pappa.

 

Så det kan kanskje være at det er flere menn som nærmest aldri får seg dame, mens mange kvinner deler på de mest "attraktive" mennene seg i mellom? På den måten er det kanskje færre kvinner som er single over lengre tid, sammenlignet med menn?

Anonymous poster hash: ca607...eed

 

Dette stemmer visstnok med forskning som er gjort. Har ingen link, men mener å ha lest noen artikler i aftenposten om dette fenomenet. De attraktive mennene resirkuleres og får gjerne to barnekull med to forskjellige kvinner mens det hos mennene visstnok er noe sånt som 25% barnløshet hos de over 40 år. Trist utvikling og det fører blant annet til økt prostitusjon.  

Anonymous poster hash: 3702e...a98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare innbilning at det er flere single menn enn kvinner. Så det har ingen hensikt å diskutere det. Ok, det blir født noen flere gutter, ja, men det gir ikke store utslaget. Jeg har aldri fått inntrykk av at det er flere single menn. Driver heller ikke og teller slikt.



Anonymous poster hash: a66b8...e9c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mannfolk er mer kresne og vil leve "fri og frank"lengre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er et fåtall av attraktive menn med karriere blant de som er single.



Anonymous poster hash: d2d4e...f4c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge har vi vel importert flere mannlige asylsøkere/flyktninger/arbeidsinnvandrere enn kvinnelige. Det er ganske synlig i Oslo der det kryr av single afrikanske menn. Så det er vel en av årsakene til at 1 av 4 menn over 40 er barnløse.  

Samtidig er det flere etnisk norske kvinner enn etnisk norske menn i Oslo - spesielt august-mai når studentene er i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer visstnok med forskning som er gjort. Har ingen link, men mener å ha lest noen artikler i aftenposten om dette fenomenet. De attraktive mennene resirkuleres og får gjerne to barnekull med to forskjellige kvinner mens det hos mennene visstnok er noe sånt som 25% barnløshet hos de over 40 år. Trist utvikling og det fører blant annet til økt prostitusjon.

Anonymous poster hash: 3702e...a98

Det er fullt mulig for enslige menn å adoptere. Men de aller, aller fleste av dem velger ikke å gjøre det. Noe som forteller meg at det ikke er så viktig for dem å få barn uansett. Jeg hadde adoptert om jeg ikke fant meg en mann fordi det å få bli mamma var så og si det aller viktigste i livet for meg. Så skyld ikke på kvinner at menn er barnløse. Enslige menn kan i like stor grad som kvinner få barn, det benyttes jo alt fra surrogati til adopsjon. De får det til bare de vil! Eneste muligheten enslige kvinner har i fht enslige menn er muligheten til å dra til Danmark og betale drøye hundre tusen for noen måneder med hormonsprøyter, diverse gynekologiske prosedyrer med høsting av egg og så inseminasjon, fingers crossed for svangerskap. Så de enslige mannfolka slipper hvert fall unna svangerskap, fødsel og barseltid i ensomhet.

Anonymous poster hash: 2e670...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig for enslige menn å adoptere. Men de aller, aller fleste av dem velger ikke å gjøre det. Noe som forteller meg at det ikke er så viktig for dem å få barn uansett. Jeg hadde adoptert om jeg ikke fant meg en mann fordi det å få bli mamma var så og si det aller viktigste i livet for meg. Så skyld ikke på kvinner at menn er barnløse. Enslige menn kan i like stor grad som kvinner få barn, det benyttes jo alt fra surrogati til adopsjon. De får det til bare de vil! Eneste muligheten enslige kvinner har i fht enslige menn er muligheten til å dra til Danmark og betale drøye hundre tusen for noen måneder med hormonsprøyter, diverse gynekologiske prosedyrer med høsting av egg og så inseminasjon, fingers crossed for svangerskap. Så de enslige mannfolka slipper hvert fall unna svangerskap, fødsel og barseltid i ensomhet.

Anonymous poster hash: 2e670...75a

Dette er bare tull. Det er ikke bare å gå å adoptere en unge som enslig mann, det tror jeg ikke noe på. Dessuten er det tosomheten som betyr noe. Det å ikke leve livet sitt alene.

Anonymous poster hash: 3702e...a98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du dette fra, at single menn ofte er sutrete, bitre og desperate?

Hvor har du dette fra, at single menn ofte er sutrete, bitre og desperate?

Fra virkeligheten? :vetikke:

Anonymous poster hash: 55dd2...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Fra virkeligheten? :vetikke:

Anonymous poster hash: 55dd2...934

 

Det har ikke vært mitt inntrykk. Da omgås du enten feil type menn, eller de er sutrete, bitre og desperate overfor deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er ca like mange single menn som kvinner. Men mitt inntrykk som singel kvinne, er vel at menn dater mye, og hele tiden på jakten etter den perfekte kvinnen. Jeg har vært singel i litt over 3 år, og datet litt i denne perioden. Det siste året så har flere av de mennene, som jeg var på date med det første året tatt kontakt igjen. For da vil de date meg igjen. De har vel datet mye det siste året da, og ikke møtt noen som var bedre. Og sikkert kontaktet igjen de damene de likte best, av de som de datet. Nå har jeg aldri gått på date med noen av de, for jeg var ikke bra nok for de da. Og da er jeg mest sannsynlig ikke bra nok for de nå heller.



Anonymous poster hash: b0ff2...694
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sannheten er at det finnes en betydelig ubalanse i forhold til tilbud og etterspørsel for kvinner kontra menn. Utseendet er det som ødelegger det rettferdige markedet.

 

Ingen kvinner vil ha menn i utseendekategori 1-4.

Noen menn velger å ta til takke med kvinner i utseendekategori 1-4.

 

Kvinnene som ikke vil ha stygge menn vil heller være sloppy seconds for menn i utseendekategori 6-10.

Rundt halvparten av de spedalske 1-4 mennene skaffer\kjøper seg kone fra utlandet mens resten velger å leve videre i en bitter ufrivillig sølibat-tilværelse.

 

Ok, så da er det færre single menn enn single kvinner?

Anonymous poster hash: c196d...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir født flere hanndyr enn hunndyr i naturen,og det samme gjelder for menneskebarn.Det blir derfor alltid en overvekt av menn.Det finnes byer i verden der det nesten bare bor menn som er single.Der er det mye høyere voldsrater,mye slossing og bråk og flere drap.

 

Dette kan være noen av grunnene til at flere menn er single.



Anonymous poster hash: 6751d...81c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...